Vad kan den tjusiga burken göra och hur lämnar man in protest?FredrikÅ wrote:För att få ordning på laddtrycket så har jag nu fallit för det andra trycket, att modernisera bilen lite...
Det är knappt så att jag vet vad jag har köpt, men den är i alla fall en "Greddy PRofec B-spec II PDiddy KFed 2Pac-edition", typ![]()
Meningen är att den ska göra min bil lite långsammare, på ett modernt sätt.FSN wrote: Vad kan den tjusiga burken göra och hur lämnar man in protest?
Nej, jag köpte den dyrare - och prutade i stället.DLS wrote:köpte du den på blocket som kosta 2990kr?
Med en sådan där ny och fin DAB-radio i bilen så MÅSTE rurbiken ändras... sagt och gjort!FredrikÅ wrote:Det är knappt så att jag vet vad jag har köpt, men den är i alla fall en "Greddy PRofec B-spec II PDiddy KFed 2Pac-edition", typ![]()
När det gäller protest, kan du ju fråga Michelingubben Metz, vid ett tillfälle lämnade han in protester i samtliga klasser under en MGCC-tävling.FSN wrote:Vad kan den tjusiga burken göra och hur lämnar man in protest?FredrikÅ wrote:För att få ordning på laddtrycket så har jag nu fallit för det andra trycket, att modernisera bilen lite...
Det är knappt så att jag vet vad jag har köpt, men den är i alla fall en "Greddy PRofec B-spec II PDiddy KFed 2Pac-edition", typ![]()
OT: Man fattar hur otroligt gammal du måste vara, 2Pac... nöp dom inte honom redan på 80-talet?
ok, ok... du får väl lite respit till då... men bara för att jag är så snäll...FredrikÅ wrote:Klåfingriga moderatorer..![]()
Prylarna sitter ju inte i bilen ännu, den är lika Old School som tidigare.
När allt är monterat - och fungerar - kan vi diskutera nytt namn.![]()
Vad kan du göra med denna? Kan du styra ladd på olika växlar?? Jag är lite sugen att strypa laddtryck på första växeln för att spara drivlina och välja mellan lugnt och fint läge och ett hej vad det går läge.FredrikÅ wrote:För att få ordning på laddtrycket så har jag nu fallit för det andra trycket, att modernisera bilen lite...
Har man inte högerfoten till det?Björn Karlsson wrote:Vad kan du göra med denna? Kan du styra ladd på olika växlar?? Jag är lite sugen att strypa laddtryck på första växeln för att spara drivlina och välja mellan lugnt och fint läge och ett hej vad det går läge.
Users browsing this forum: No registered users