Börja med att byta laddningsregultorn, då får du även nya kol på köpet.Lilja wrote:Kanske dags att investera i en ny generator då

Börja med att byta laddningsregultorn, då får du även nya kol på köpet.Lilja wrote:Kanske dags att investera i en ny generator då
De flesta brukar sätta en distans på nedre bulten för att få ut coilovern från bärarmen.Lilja wrote:Sen får vi se. Skulle egentligen behöva plocka ner bakvagnen igen och kapa bort armarna på torsionsröret då de inte behövs längre med coilovers. fästena tar nämligen i coiloversen bak hela tiden vilket gör att det smäller och skramlar hela tiden vid låga hastigheter.
Köper du en 928 får du räkna med att det går åt tid, men framför allt pengar... de är kända för att vara kostsamma.Lilja wrote:Skulle även behöva plocka ner lådan och kolla över kopplingen då jag misstänker att det snart är dags, får se vad tid och pengar det blir över. Snart är jag kanske 928 ägare också så
Det skulle man iofs kunna göra, frågan är bara var man ska få tag på en lämplig distans?Erol wrote:De flesta brukar sätta en distans på nedre bulten för att få ut coilovern från bärarmen.Lilja wrote:Sen får vi se. Skulle egentligen behöva plocka ner bakvagnen igen och kapa bort armarna på torsionsröret då de inte behövs längre med coilovers. fästena tar nämligen i coiloversen bak hela tiden vilket gör att det smäller och skramlar hela tiden vid låga hastigheter.
Köper du en 928 får du räkna med att det går åt tid, men framför allt pengar... de är kända för att vara kostsamma.Lilja wrote:Skulle även behöva plocka ner lådan och kolla över kopplingen då jag misstänker att det snart är dags, får se vad tid och pengar det blir över. Snart är jag kanske 928 ägare också så
/ Erol
Låter lustigt, han ska vara aktiv, både vad jag kan se som administratör och vad jag vet som nära vän. Prova att kontakta honom på 951master@gmail.com eller på 070-4388745. Jag vet att han är bortrest och inte kan ta telefonsamtal förens tidigast lördag kväll.Lilja wrote:Den där användaren är tydligen borttagen förresten
Users browsing this forum: No registered users