![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Den VAR så ren och snygg men den är fortfarande helt OK. Tänk om den kunde kapa nån/några sekund på varvet med...patand wrote:Sluta nu Fredrik... vill inte se bilder på din bil, blir bara avundsjuk... den är ju så ren och snygg!!!![]()
Kör MGCCs klubbmästerskap. Skall ev. köra dom södra tävlingarna (eller funktionärskörning) med PCSR med bara för att få lite bantid.patand wrote:Har inte riktigt koll på vad du använder bilen till Fredrik. Kör du MGCC, PCSR eller något annat? Vore kul att se den och dig live någon gång.
Går ganska optimalt i Roadsport B och ganska överviktig i PCSR klass2 men jag vill inte vikta upp den för att passa klass 1 så det får vara som det är.patand wrote:Aha... där ser man, ytterligare en anledning för mig att försöka komma ner på ett rejs... vad har du för tider runt Knutan då? Eftersom du gnäller om att det går för långsamt menar jag (iof tycker man väl alltid det)...
Går din bil i Klass 2 eller 3?
Då var det den klass jag trodde då Roadsport B (vet inte vad jag fick klass 1 och 2 ifrån, tänkte ju på A och B...FSN wrote:Går ganska optimalt i Roadsport B och ganska överviktig i PCSR klass2 men jag vill inte vikta upp den för att passa klass 1 så det får vara som det är.
Körde på 1.12.2X enligt laptimern 2005 med 2,5liters motorn och det tycker jag är 1-1,5sek för mycket. Sen dess så är det andra fjädrar, ny kränghämmare och ny motor så nog F-n skall det gå fortare i år.
Bilmässigt så borde jag köra jämnt (tycker jag iallafall) med Pär men han har en nolla mer än mig på antal varv på Knutstorp och är en seriösare analytiker vilket avspeglar sig i varvtiderna.
Jag tror det börjar närma sig 3000 varv nu. Trots det får man stryk titt som tätt av spolingar som knappt sett banan på vykort innan så jag börjar så smått ge upp F1-planerna nu *gapflabb*FSN wrote: Bilmässigt så borde jag köra jämnt (tycker jag iallafall) med Pär men han har en nolla mer än mig på antal varv på Knutstorp och är en seriösare analytiker vilket avspeglar sig i varvtiderna.
Ludicrous Speed låter det mer som... loppet lär vara snabbt över efter ett tryck på den knappen...Pär Hylander wrote:Jag har ju en liten ratt framför växelspaken där jag kan skruva fram flera ponnysar när andan faller på. Funderar på att komplettera med en knapp ratten som förbikopplar tryckregulatorn till WG, kanske ska märka den knappen med "warpspeed" eller nått, vad tror du om det?
FSN wrote:Måste slänga in en bild på den nya fronten och pluggbygge av splitter (blir Mk4).
Vet inte riktigt ang. massproduktion. Finns för och nackdelar. Eftersom paketet är skräddarsytt för våran bil så är det allt eller inget som gäller, dvs skärmar, front, splitter och eventuellt då frontplåt (och den är då utan "turbohål").patand wrote:Det låter ju inte så dumt med en lätt demonterbar och ersättningsbar front.Kör hårt Fredrik!
Panelen tycker också att du ska börja massproducera...
Users browsing this forum: No registered users