PCS för vem?

Allmänt forum för Porsches andra modeller (ej 9x4 och 9x8)
Message
Author
User avatar
Maxx
Addict
Posts: 6045
Joined: 2004-04-13 00:16:47
Bilmodell: 968 Clubsport
Årsmodell: 1994
Location: Eskilstuna
Contact:

Re: Bättre omdöme, tack !

#16 Post by Maxx »

porschedennis wrote:
Sjösgärd wrote: +1 på den. Interna klubbfrågor, oavsett klubb, som på inget sätt är av intresse för utomstående finns det ingen anledning att öppet diskutera utanför klubbsfären.
Hejsan

Jag tycker absolut att man ska ge sina åsikter på PCS forum och tror inte att PSC styrelse tar illa upp för att jag upplyste om den tråden som de lagt upp på PCS hemsida här. Med tanke på att så många här är medlemmar i PCS

För övrigt har man all rätt att prata om vilken klubb man vill så länge man håller sig till sanningen och sånnt som är öppen information.
Och det är ju ingen som lagt ut några hemligheter om PCS här, så denna frågan är inget vi behöver bli osams om.

Mvh

Dennis
Tyvärr, jag håller inte med dig.

944 Sverige har inget med PCS att göra även om flertalet här är medlemmar i PCS och därför har PCS interna frågor inget på detta forum att göra, lika lite som att hur t ex 944 Sverige sköts borde diskuteras på Ventilen. Var sak på sin plats.
»Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt«

Michael Sjösgärd | 968 clubsport -94 | Maxx Liebling
Nürburgring nordslinga: 41 varv (9:03.32 BTG, 2010-09-13)

porschedennis
Carrera-Poster
Posts: 370
Joined: 2009-09-07 17:36:19
Bilmodell: 944 s2 -90
Location: Grästorp
Contact:

Re: Bättre omdöme, tack !

#17 Post by porschedennis »

Sjösgärd wrote:
porschedennis wrote: Hejsan

Jag tycker absolut att man ska ge sina åsikter på PCS forum och tror inte att PSC styrelse tar illa upp för att jag upplyste om den tråden som de lagt upp på PCS hemsida här. Med tanke på att så många här är medlemmar i PCS

För övrigt har man all rätt att prata om vilken klubb man vill så länge man håller sig till sanningen och sånnt som är öppen information.
Och det är ju ingen som lagt ut några hemligheter om PCS här, så denna frågan är inget vi behöver bli osams om.

Mvh

Dennis
Tyvärr, jag håller inte med dig.

944 Sverige har inget med PCS att göra även om flertalet här är medlemmar i PCS och därför har PCS interna frågor inget på detta forum att göra, lika lite som att hur t ex 944 Sverige sköts borde diskuteras på Ventilen. Var sak på sin plats.
Godmorgon

Jag respekterar fullt din åsikt och förstår mycket väl hur du tänker principiellt.

Men jag tycker att du över reagerar i just denna frågan. Det är ju ingen som dissar PCS här tvärtom. Och om moderatorerna här känner att de vill tabort denna tråden så gör dom ju det.

Det är väl en bra stämmning mellan 944a och PCS eller har jag missat något?

Ber om ursäkt om jag har trampat i klaveret :oops:

Mvh

Dennis
944 TURBO -85
S80 D4 -13
Renault clio R -06
Ford Transit disel -08
Case jx 60 -13

User avatar
patand
Moderator & Raceputte
Posts: 25403
Joined: 2004-05-03 14:00:48
Bilmodell: 924 Turbo
Årsmodell: 1980
Location: Oxelösund
Contact:

#18 Post by patand »

Jag håller nog med båda "parter" i detta mål... tycker man kan diskutera PCS precis var man vill. PCS måste ju godta att man pratar om de på banmöten, fikaraster på jobbet och så även på andra forum på nätet.

Men samtidigt håller jag med Michael till viss del också. Interna frågor som höjning av medlemsavgiften passar bäst på PCS eget forum (mycket för att där kanske man faktiskt KAN påverka medlemsavgiften).

Men för att vi ska slippa tjafsa om detta som jag själv tycker är en liten sak så låser jag denna tråden och hoppas vi kan avsluta diskussionen nu.

KRAMAS I TRAFIKEN! :D
Patrik PCS #9071
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;

Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;

Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]

Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users