Den stackarn har stått i 7 år (då var den komplett men efter en brand i den verkstad jag hade prylarna så är läget inte lika fördelaktigt längre).
Det jag hittills noterat att jag saknar och söker är:
- "Taklister" eller dropplister kanske man får kalla dem
- Delar till el-taklucka (drivningen), har inte koll på exakt vad jag saknar men det ser lite okomplett ut
- Kofångare (fram)
- Framskärmar
- Backspegel väster
- Handtag yttre, höger. (med "PORSCHE"-text)
- BRUN inredning (eftersom jag fått tag på en svart) dock ej säten - vilka ser förskräckliga ut och jag skall klä om.
Det var det som jag hittills lyckats notera, kommer nog (tyvärr) fler behov. Jag är statsanställd så plånboken är tunn...
EDIT:
Har nu även tittat lite i hyllorna och konstaterat att det finns några delar att byta med eller sälja om någon så behöver. Har bl.a.:
- 4 kompletta lyktor (med pottor och "lock")
- Dörrsida vänster svart, utan högtalar sågande, med någon liten knapp (eljustering?)
- Höger ytterhandtag (med silverfärgat inlägg) - eftersom jag har två olika och gillar det med "PORSCHE"-text som sitter på vänster.
- Ett par baklysen, inga sprickor eller liknande men i "bruksskick" - dom är inte nya ur låda
Jag är säkert villig att byta andra saker som folk har fel sort av eftersom mitt projekt är lite "hopplock" och min reservdelsbil var förvaringsplats för resterande delar - den som brann (vilket var en 924 utan taklucka och som hade fått det enda paret framskärmar monterade