Har nu en 944na och en MB slk230 i garaget (ska ge plats för 911 till våren) men en plats till finns

Varför ska jag köpa en 924?
Kom igen nu 924 ägare!!

Med vänlig hälsning,
För att de är roligare och billigare än 944:an som du redan har.TheWhite wrote:Varför ska jag köpa en 924?
Varför är en 924 roligare än en 944?patand wrote:För att de är roligare och billigare än 944:an som du redan har.TheWhite wrote:Varför ska jag köpa en 924?
Du skulle bara veta hur trevliga de kan bli, man vill aldrig skiljas från dem!Sultanen wrote:Köp en 931 i så fall, kan bli riktigt trevlig om man lägger lite tid på den tror jag
Kunde inte sagt det bättre själv!Cédric wrote:Lättare, snyggare, mindre junk, 100% servofritt, lättare att köra nära bilens gränser till vardags (iaf en stdbil), smala däck, man kan köra utan att oroa sig för dyra haverier, låter roligare (inte för att 924 låter så exotiskt men 944an är mer slätstruken).
Håller helt med, gungigheten beror nog mer på hur fräscha dämpare/fjädrar på respektive bil är.Cédric wrote:Din borde inte vara så mycket gungigare efterom det i princip är samma hjulupphäning/fjädringskomponenter som en vanlig 944, men jag hajar poängen
Users browsing this forum: Bing [Bot]