http://www.924board.org/viewtopic.php?t ... sc&start=0
Billigare, starkare och bättre än orginal. Valfri tjocklek.
Men APR bultar från Ford Cosworth (passar) så har man en ruskigt stark topp. # 251-4701 kostar 2000:- SEK och hälften utomlands

Garanterat orginal då det inte finns något alternativv förrän nu. De från MLS finns som 3 eller 5 lagers upp till 3,55mm.Henka wrote:Jag är som sagt med på en men vet inte vad jag ska satsa på för tjocklek.
Den som satt monterad är 1.75mm Är det orginal?
Vad var priset nu igen (gärna inklusive frakt om du vet)?gegge wrote:För er andra 924/931 ägare kan jag meddela att det är DEN enda gången det finns alternativ till den dyra orginalpackningen. Dessutom är en multi-layes-steel duktigt mycket starkare än orginal, så det är sista gången packningen behöver bytas. Gruppköpet stänger 15 Feb.
ca 700kr + frakt + tull + moms... vågar man gissa på att det hamnar på ca 1100kr för en 3 lagers då...gegge wrote:Runt $85 för en 3-lagers och $105 för en 5-lagers, valfri tjocklek. Jag är inte hundra, men tror att den ska limmas med Loctite 3020 och dras med ARPbultar för att vara riktigt tät. Gemensam frakt naturligtvis.
Pehr Johnsson wrote:Sälj en häst!![]()
:mrgreen:
Är du säker, varit ute i garaget på längepatand wrote:Pehr Johnsson wrote:Sälj en häst!![]()
:mrgreen:
Hehe... Om det vore så lätt så... det är ju med hästar som med hundar att man fäster sig vid de konstigt nog...
Dessutom skulle ju aldrig frugan sälja min bil för att finansiera köp av ny sadel till hennes häst...
Ja... och där står hennes cab och väntar på ny front...Spånet wrote:Är du säker, varit ute i garaget på länge![]()
![]()
Users browsing this forum: No registered users