19 år och hade en Volvo 855 tills innan vintern då vinterhärken införskaffades (BMW 520i Touring). Nu ville jag bli av med den - så vips så låg bilen på blocket. Efter många som ville byta mot div saabar osv så kom en porsche.. en Porsche!! Och hade ju redan fått smak för RWD.. så nu sitter jag här med en porschenyckel i fickan och leendet ger sig liksom inte (haft den sen i söndags).
Om nu bara snön kunde försvinna.. Jagar vinterdäck men vill helst slippa köra med bilen nu på vintern så lånar föräldrarnas bilar/åker med kompisar till jobbet osv i den utsträckning det går. Har inte hunnit provköra speciellt mycket så ni kan ju bara gissa vad jag längtar efter bar mark..
Det som kommer åtgärdas på bilen i första hand är trösklarna då dessa är i princip det enda på bilen som är rostigt ovantill. Under så är det ett växellådsfäste som skulle behöva lite färg men inte bråttom.
Planer för bilen då? Köra som han är under sommaren, åtgärda eventuella fel som kanske uppstår/upptäcks och bara ha skoj! Skulle bilen finnas kvar under nästa vinter så vet inte ens jag hur mycket detta kan spåra ur. Hornen växer..

Det var väl en ganska lagom presentation? Frågor ställer ni, annars jäklar! Jag är här för att lära