Adidas släpper en ny collection i samarbete med Porsche. Gillar driving tröjan/jackan delvis i cashmir, den lär ju kosta pengar i plural , annars var det inte så mycket som föll mig i smaken. Förra collectionens racing skor var ju betydligt snyggare än dem i den nya enligt mig men smaken är ju delad
Nu kanske jag påpekar det uppenbara, men ... Detta är prylar designade av Porsche Design för Adidas, inte Adidasprylar för Porsche. Samma sak som de porschedesignade köksprylarna för Siemens (brödrost, kaffekokare, mm).
Porsche Design ingår numera i Porsche AG, tidigare var det ett fristående företag som startades av Ferdinand Alexander "Butzi" Porsche. Därav att det stod FA Porsche på "porschedesignade" prylar tidigare, nu Porsche Design.
»Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt«
Maxx wrote:Nu kanske jag påpekar det uppenbara, men ... Detta är prylar designade av Porsche Design för Adidas, inte Adidasprylar för Porsche. Samma sak som de porschedesignade köksprylarna för Siemens (brödrost, kaffekokare, mm).
Japp, själv är jag lycklig ägare till en kaffekokare signerad F. A. Porsche. Blir helt ok kaffe faktiskt. På något mystiskt sätt uppstår alltid konturerna av porscheskölden efter man har hällt upp kaffet i koppen också...
Anton Nidsjö.
Mazda Mx-5 -92 med raceprepp
PCS#10373B
Provade Porsches skor igår. Ingen höjdare i passform och känsla för mina små klenisar.Dom låg på 119-139 euro och det var kanske inte det pris jag var sugen på. Men dom är snygga.
Ingen Porsche längre. Nu åker jag Mustang -66. Sorry guys!