Men i samband som jag byter drivknutar, tar ner växellåda för att byta bussningar, byta dämpare och fjädrar.
Vad mer ska man passa på att göra?! Jag menar när hela bakvagnen är nere iaf..
Service på växellådan? Oljebyte är väll uppenbart.. Även fast det kanske inte behövs..
Min koppling har börjat slira ibland, så det kanske är dax att byta lameller i den också? Eller?
F-n... Dämpare, Fjädrar, Drivknutar (är det bara ett par eller två par?), nya bussningar, nya lameller (ska man ta i i överkant o välja turbons? passar de rakt på i en n/a -82?) och kanske axelknuten är dålig också..
(edit : turbo-lamellerna funderar jag på eftersom jag kommer nog trimma min n/a lite, vill satsa på 200-220hk.. kommer bli dyrt men man vill ju ha en lite speciell bil

blir nog inte billigt detta

och ni kommer få det jobbigt med tanke på alla frågor som kommer uppstå!
kommer nog använda denna tråd för frågor och tankar framöver..
Ha de! // Broberg