Anders Larsson wrote:Yepp..min trycker ut olja med vid bankörning..landar på ventilkåpan
Bilen saknar visst kylslingan till servon enl Sandén
Det måste jag undersöka i vinter, Anders. Dock tror jag att min skall ha kylslingan!?
Idag har jag monterat Jon80´s bussningssats och ny gummibussning till främre krängaren. Såg dock att de övriga bussningarna till främre krängaren behöver snart också bytas (=en säsong!!) Tur de är billiga.
Casterblocken och droplinkarna passade bra, dock så passade inte inre länkarmsbussningen. Så fort vi vinterparkerar så plockar jag ner den så kommer Jon att tillverka nya. Fö en oerhört pålitlig leverantör som varmt rekommenderas!!
Sedan upptäckte jag varför bromsarna inte tog riktigt lika bra i måndags på Ringen. De gula Pagiden börjar lämna in i fram. De köpte jag begagnade med bromsok(GT3), skivor och gula Pagid som gått 3-4 timmar på Lasse Lindhs GT3 i PCSR och så har jag kört nästan 1200 mil och c:a 120 varv på Nurburgring i år. Otroligt tycker jag.....
Blir nog Ferodo DS3000 Endurance fram också nu.
Sen när den nya fina ratten skulle på så visade det sig att jag fått ett nav till en gammal 911!! Så ratten glappade en 3-4 mm....bara beställa hem ett nytt.
Men snart har jag mocka att hålla i.
Får se om snön kommer snart, men from imorgon har jag garage att stå i över vintern, och då skall det rivas mattor, inredning och sniffas lim med värmepistol
Fö är jag väldigt nöjd med hur bra bilen har gått hela säsongen. Det bara ( ta i trä) tuffar och går!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.