Blev en champange (tror färgen heter så) färgad 944 N/A. Antagligen gått 15000 mil, har inte hunnit kolla papprena så noga ännu. Väldigt fint skick på den. Finns en spricka i förarsätet mellan "dyna" och fakeskinnet.
Nyrenoverad styrservo och den gamla finns men packningarna är kassa. Är till salu om någon finner det intressant, PMa bara så.
Ja, tar det negativa som finns vilket inte är mycket

Hastighetsvajern "tickar" och ska bytas så det är ju inget stor problem.
Det andra är att ett av varselljusglasen fattas så har någon ett över pma

Sen finns det två "stora" fel. Dels har någon unge skrapat med en nyckel längs hela högra sidan. Som tur är det inte så djupt så ska dyka in till Mr.Cap och se vad det kan kosta att fixa, eller har ni några andra tips?
Sedan så ser det även ut som att någon kan ha slängt upp passagerar dörren väldigt fort vilket har gjort att det ser ut som ett par väldigt små men avlånga bulor. Det är nog lite svårare att fixa utan att byta dörren.
Det som ska göras med bilen då

Prio ett är att fixa in stero och högtalare vilket kommer att komma i helgen.
Sedan så ska oljan bytas och lite annat småfix inget märkvärdigt.
Sen så ska jag se om jag kan göra något mot stenskott och liknande eller vänta tills om en eller två vintrar då jag tänker fixa rosten som kommer att komma och köra en hellack. Får se lite med det.
Vajern står högt upp på listan men det får nog morsans kille fixa då det är han som är bilmek

Bilder kommer imorgon om ingen vill ha ett mail med stora bilder