Hoppas du hittar det

Jag har nya bärarmar (gummibussningar) med nya spindelleder, så jag hoppas det är ok.Eddie Varvstopp wrote: ↑2022-10-04 15:36:56 Detta är en spegling på vad som händer i mitt garage. Trodde också att jag hade kasst hjullager men när jag ryckte vidare verkar det snarare vara fjäderben och ett ledlager (fast du har väl gummibussningar i länkarmen). Det är inte så fånigt som spindelled? Annars brukar jag nuförtiden i regel skylla på fjäderbenen när det glappar i framvagnen
![]()
Hoppas du hittar det![]()
Där glappar det inte.
Tack!
Nej, vet inte vad det är för 931a. Mer info?Cédric wrote: ↑2022-12-15 13:36:56 500Nm borde ju hålla en stund iaf, får hoppas på lite mer kräm då till vårenHar du sett nåt från TC/David cironis 931 bygge? Synd att det inte finns på youtube förrän om några månader, ganska latjo bygge, över 400 hästar och 600Nm på en inte allt för moddad motor, förutom vevaxeln.
Sätt dit pluggar och tillsätt lite lufttryck i kylsystemet så borde du kunna leta dig fram till läckan, kanske nån svets på kineskylaren som läcker, min ser ut att vara byggd byggd med ögonbindel
Ang adapterdelen borde det gå att rita ganska enkelt, men tillverka en kommer ju kosta en slant.
Japp, det har jag.
Users browsing this forum: No registered users