Har hänt en del.
Efter mycket problem med crossover röret så fick jag det tillslut tätt när AG:s hjälpt mig (efter svetsat om det för 5:e gången).
Tyvärr gick inte bilen bättre för det, fortfarande problem med lambda värdena

Ledsnade på skiten så bilen fick stå ett par månader....
Fick sen för mig att beställa ett vems kit som är på väg hem

Sen tänkte jag att jag skulle som sista utväg testa o gå tillbaka till bensin mappen o 788cc spridarna.
Först ville inte bilen starta, verkade som att 788cc spridarna torkat ihop då dom legat i typ 5 år.
Fick idag äntligen arslet ur vagnen o monterade bort spridarna o rengjorde dom o kollade att dom öppnade som dom skulle.
Monterade tillbaka o bilen startade sen o se på f...n bilen höll lambda 1 kanon bra

la varvet på 2500 o fortfarande lambda 1, Tjohooooo

Det var e85 mappen som strulade hela tiden.

Dock upptäckte jag att det läckte bensin om 2 spridare så stängde av o monterade bort o tänkte att oringarna måste torkat o krympt.
Lånade oringarna från 1200cc spridarna o testade igen men fortfarande läcker det så det ser ut som att jag har 2 små läckor i svetsfogarna till fästena på fuelrailen.
Tur så har jag en Na rail liggandes som jag tror jag kan använda.
Ska även testa o svetsa den gamla o se om det blir bra.
Så nu väntar jag bara på vems kitet så blir det väl o montera bort mafkitet o sälja det i vår.