Sådärja!

Nu har den gamle fått piska bana igen!
Styrled och spindelled nr 2 hann inte komma i tid så det blev inte bytt. Men jag packade in R-däck och diverse verktyg och tog 931:an till Gelleråsen för att vara instruktör.
Med nyrenoverade bromsar var det helt annan känsla än sist (2 1/2 år sedan på Kinnekulle). Det var verkligen kul att få uppleva bilen så som den ska kännas igen! Sjukt vad bra en 38 år gammal bil kan gå på bana. Säkert inte snabbast för dagen, men den har så mycket känsla och är så kul att köra!
På vägen hem i regnväder tog jag mig äntligen för att stanna till vid den gamla macken jag åkt förbi så många gånger. Blev en rätt mysig bild tycker jag.
Nu ska bara tuta och spolare fixas och spindelled och styrled på höger sida bytas så ska den besiktas om. Planen är sen INTE att ställa av den i vinter utan istället ordna på bra vinterdäck på en omgång original 15" krysseker fälgar jag har liggandes. Den ska inte få stå och kärva ihop igen, mycket roligare och bättre att använda den som andrabil året om.

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.