Halloj har hela garaget fullt med bildelar och inredningsdetaljer efter att jag köpte en reservdelsbil förra sommaren, nu efter att jag har plockat ner den gamla 924:an och tagit det jag behöver till min 944:a så kan jag lika gärna sälja resten som jag inte behöver så om någon letar efter nåt särskilt så är det bara att höra av sig!
924 karossen är i ganska fint skick också så om nån skulle vilja köpa den så är ingen gladare än jag , ser mycket hellre att den räddar nån annan stackars bil eller ännu bättre återställs än att den åker till skroten.
bilder på några av grejerna finns här: https://www.dropbox.com/sh/iq1xfmsephrd ... rQfHa?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Grejerna finns utanför Rimbo
Mer bilder uppe nu!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by FelleTjolle on 2017-11-13 12:30:34, edited 5 times in total.
Saknar bagagerumsmatta samt mattan på höger sida i ljus beige färg.
Bruna dörrsidor saknas också.
Vilket skick är instrumentpanelen?
Vart finns delarna?
rstx wrote:Jag behöver främst framskärmar båda sidor om dom är bra! Kan ev. ta hela karossen om den är fin!
Har du några bilder? Var finns den?
Tjena framskärmarna är tyvärr inte i det bästa skicket, dom har fått några stöttar tidigare och ser ganska eländiga ut överlag
Karossen är i ganska bra skick men framrutan saknas tyvärr, kan fixa bilder imorrn om det fortfarande finns intresse
Finns utanför Rimbo
Bathory wrote:Saknar bagagerumsmatta samt mattan på höger sida i ljus beige färg.
Bruna dörrsidor saknas också.
Vilket skick är instrumentpanelen?
Vart finns delarna?
Sven
Bruna inredningsdetaljer har jag tyvärr inte, allt är svart som suttit i bilen.
instrumentpanelen var tyvärr förstörd när jag köpte bilen men instrumenthållarna är i fint skick kan fixa bilder imorrn!
Delarna finns utanför Rimbo
rstx wrote:Jag behöver främst framskärmar båda sidor om dom är bra! Kan ev. ta hela karossen om den är fin!
Tjena framskärmarna är tyvärr inte i det bästa skicket, dom har fått några stöttar tidigare och ser ganska eländiga ut överlag
Karossen är i ganska bra skick men framrutan saknas tyvärr, kan fixa bilder imorrn om det fortfarande finns intresse
Finns utanför Rimbo
Jeg skal alligevel have en ny framruta i så det er ingen problem
Jeg skulle bruge den til donorbil til min 931, ved du hvilken årgang det er?
En bild, hoppas min stulna länk fungerar https://sites.create-cdn.net/siteimages ... 1415829646" onclick="window.open(this.href);return false;[/quote]
Hmm om jag inte missminner mig så fick jag med mig två såna med bilen, ska kolla i garaget imorrn
[/quote]
Jeg skal alligevel have en ny framruta i så det er ingen problem
Jeg skulle bruge den til donorbil til min 931, ved du hvilken årgang det er?[/quote]
Det är en 77:a utan taklucka
Ja ska du rädda en 931:a så ställer denna gärna upp! Lägger upp bilder imorrn!
Finns utanför Rimbo
Hmm, är dom rostiga eller?
Lägg gärna en bild på dom med!
[/quote]Hmm, är dom rostiga eller?
Lägg gärna en bild på dom med![/quote]
fixade en dropboxlänk med bilder nu: https://www.dropbox.com/sh/iq1xfmsephrd ... rQfHa?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;
som du ser på bilden så är den högra i ganska bra skick medans den vänstra har ytrost