924-82 M402
- NTF
- S-Poster
- Posts: 195
- Joined: 2017-01-25 14:49:58
- Bilmodell: 924, 924 turbo
- Årsmodell: 1977
- Contact:
Re: 924-82 M402
Tack för kommentar QV. Yepp, slangarna ovanför tanken lär vara murkna. Generatorn har fått sin kåpa och luftslang. Misstänker att den blir stekt ganska snabbt annars.
I övrigt står jobbet med bilen still. Delvis pga den gamla vanliga anledningen att det är mycket annat med jobb, hushåll och familj som måste prioriteras, men också på grund av det alldeles för trånga garaget.
Visst är det lite charmigt när det är trångt men det här är över gränsen. Man får kliva över grejor hela tiden och att ta sig runt bilen är ett akrobatiskt mästerstycke. Jag har därför bestämt mig för att göra en rejäl omorganisering av garaget så att det blir mer plats. Det är fortfarande ett litet garage men efter några dagars intensivt arbete med att flytta grejor och hyllor så hoppas jag på återinvigning av (lite rymligare) garage till helgen.
Samtidigt som jag har fixat i garaget så har jag börjat beställa saker till bilen. det har blivit en hel låda med allt möjligt från ny kamrem till kabelhärvor och kontakter till fönsterhiss-knapparna.
Jag fick även tag på ett par dörrsidor och dörrfickor till en skrotad jubileums-924. Jag lär tyvärr aldrig få dörrsidornas tyger tillräckligt rent men har beställt nytt tyg i exakt samma mönster. Att användas till både stolar och dörrsidor. Men även om tyget behäver bytas ut så har dörrsidorna "Porsche"-texten sargen längts upp mot rutan. Detta var standard på jubileumsmodellen så det känns viktigt att få med. Extra kul är det att dörrsidan (och faktiskt ockå mycket av de andra begagnade delarna) faktikst kommer från en likadan jubileumsmodell.
Mattan ger mig lite problem. Car Covers i UK har kompletta mattsatser men jag hittar ingen bra match till färgen (dörrfickans matta är originalfärgen på mattan. Blir nog en (liten) kompromiss här. Viktgare med ren och fin matta än perfekt färgmatch (om jag nu skulle hitta någon begagnad mattsats)
En annan utmaning är framsätena. Jag behäver ett par stolar som har sits och ryggstöd med läderpaneler. Tyget har jag som sagt fått tag på men mina stolar är dels hela (även i tyget) och tråkigt att slakta för att sätta i nytt tyg. Någon som har ett par framstolar med läderpaneler i...? Är intresserad i så fall.
Slutligen har jag också beställt ny intsrumentpanel. Dyrt, men att renovera hela kupén med nytt tyg och mattor och ha en gammal sprucken panel funkar inte.
Finn mycket att hugga tag i. Nu gäller det att få garaget klart!
I övrigt står jobbet med bilen still. Delvis pga den gamla vanliga anledningen att det är mycket annat med jobb, hushåll och familj som måste prioriteras, men också på grund av det alldeles för trånga garaget.
Visst är det lite charmigt när det är trångt men det här är över gränsen. Man får kliva över grejor hela tiden och att ta sig runt bilen är ett akrobatiskt mästerstycke. Jag har därför bestämt mig för att göra en rejäl omorganisering av garaget så att det blir mer plats. Det är fortfarande ett litet garage men efter några dagars intensivt arbete med att flytta grejor och hyllor så hoppas jag på återinvigning av (lite rymligare) garage till helgen.
Samtidigt som jag har fixat i garaget så har jag börjat beställa saker till bilen. det har blivit en hel låda med allt möjligt från ny kamrem till kabelhärvor och kontakter till fönsterhiss-knapparna.
Jag fick även tag på ett par dörrsidor och dörrfickor till en skrotad jubileums-924. Jag lär tyvärr aldrig få dörrsidornas tyger tillräckligt rent men har beställt nytt tyg i exakt samma mönster. Att användas till både stolar och dörrsidor. Men även om tyget behäver bytas ut så har dörrsidorna "Porsche"-texten sargen längts upp mot rutan. Detta var standard på jubileumsmodellen så det känns viktigt att få med. Extra kul är det att dörrsidan (och faktiskt ockå mycket av de andra begagnade delarna) faktikst kommer från en likadan jubileumsmodell.
Mattan ger mig lite problem. Car Covers i UK har kompletta mattsatser men jag hittar ingen bra match till färgen (dörrfickans matta är originalfärgen på mattan. Blir nog en (liten) kompromiss här. Viktgare med ren och fin matta än perfekt färgmatch (om jag nu skulle hitta någon begagnad mattsats)
En annan utmaning är framsätena. Jag behäver ett par stolar som har sits och ryggstöd med läderpaneler. Tyget har jag som sagt fått tag på men mina stolar är dels hela (även i tyget) och tråkigt att slakta för att sätta i nytt tyg. Någon som har ett par framstolar med läderpaneler i...? Är intresserad i så fall.
Slutligen har jag också beställt ny intsrumentpanel. Dyrt, men att renovera hela kupén med nytt tyg och mattor och ha en gammal sprucken panel funkar inte.
Finn mycket att hugga tag i. Nu gäller det att få garaget klart!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Porsche 911 Carrera 1986
Porsche 924 "50 Jahre Porsche" 1982
Porsche 924 Turbo 1979
Porsche 924 Weltmeister Edition ("Martini"), Automat 1977
Porsche 924 Weltmeister Edition ("Martini") 1977
Daimler Double Six 1986
Porsche 924 "50 Jahre Porsche" 1982
Porsche 924 Turbo 1979
Porsche 924 Weltmeister Edition ("Martini"), Automat 1977
Porsche 924 Weltmeister Edition ("Martini") 1977
Daimler Double Six 1986
- Cédric
- Addict
- Posts: 4715
- Joined: 2004-09-20 22:10:24
- Bilmodell: 924 turbo, 924
- Årsmodell: 1980
- Location: Stockholm
- Contact:
Re: 924-82 M402
Kul att följa ditt jobb när det görs så seriöst. Nya instrumentpanelen är den fårn werk924?
924 Turbo
www.instagram.com/garagecedric/
www.instagram.com/garagecedric/
- NTF
- S-Poster
- Posts: 195
- Joined: 2017-01-25 14:49:58
- Bilmodell: 924, 924 turbo
- Årsmodell: 1977
- Contact:
Re: 924-82 M402
Ja, från Werk 924. Beställde även tyg till stolar och dörrsidor därifrån. Jag får intrycket av att de håller hög kvalitet och tyckte att det var enklare att investera i en ny bräda i stället för att försöka laga den själv. Tror att det kräver lite rutin får att få det snyggt.
Porsche 911 Carrera 1986
Porsche 924 "50 Jahre Porsche" 1982
Porsche 924 Turbo 1979
Porsche 924 Weltmeister Edition ("Martini"), Automat 1977
Porsche 924 Weltmeister Edition ("Martini") 1977
Daimler Double Six 1986
Porsche 924 "50 Jahre Porsche" 1982
Porsche 924 Turbo 1979
Porsche 924 Weltmeister Edition ("Martini"), Automat 1977
Porsche 924 Weltmeister Edition ("Martini") 1977
Daimler Double Six 1986
- NTF
- S-Poster
- Posts: 195
- Joined: 2017-01-25 14:49:58
- Bilmodell: 924, 924 turbo
- Årsmodell: 1977
- Contact:
Re: 924-82 M402
Sådärja!
Garageröjandet klart. För några veckor sedan såg det ut så här...
...och nu ser det ut så här...
Fortfarande inte världens rymligaste garage men en avsevärd förbättring!
Har också fixat en hylla för alla vätskor man använder ofta. En är dock avsedd att användas först när bilen är klar
..
Det jag är lite sugen på nu är faktisk att investera i en liten servicelyft (saxlyft) av den sort som Verktygsboden, Biltema m.fl. säljer. Någon som har någon erfarenhet eller tips kring dessa?
Garageröjandet klart. För några veckor sedan såg det ut så här...
...och nu ser det ut så här...
Fortfarande inte världens rymligaste garage men en avsevärd förbättring!
Har också fixat en hylla för alla vätskor man använder ofta. En är dock avsedd att användas först när bilen är klar

Det jag är lite sugen på nu är faktisk att investera i en liten servicelyft (saxlyft) av den sort som Verktygsboden, Biltema m.fl. säljer. Någon som har någon erfarenhet eller tips kring dessa?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Porsche 911 Carrera 1986
Porsche 924 "50 Jahre Porsche" 1982
Porsche 924 Turbo 1979
Porsche 924 Weltmeister Edition ("Martini"), Automat 1977
Porsche 924 Weltmeister Edition ("Martini") 1977
Daimler Double Six 1986
Porsche 924 "50 Jahre Porsche" 1982
Porsche 924 Turbo 1979
Porsche 924 Weltmeister Edition ("Martini"), Automat 1977
Porsche 924 Weltmeister Edition ("Martini") 1977
Daimler Double Six 1986
- henca
- Turbo-Poster
- Posts: 496
- Joined: 2015-03-27 23:18:59
- Bilmodell: 911 Targa samt 928 -79
- Årsmodell: 1977
- Location: Linköping
- Contact:
Re: 924-82 M402
Det finns en hyfsat färsk tråd här på forumet om just saxlyftar:NTF wrote:Det jag är lite sugen på nu är faktisk att investera i en liten servicelyft (saxlyft) av den sort som Verktygsboden, Biltema m.fl. säljer. Någon som har någon erfarenhet eller tips kring dessa?
http://www.944sverige.com/forum/viewtop ... 0&start=45" onclick="window.open(this.href);return false;
m v h Henrik
- NTF
- S-Poster
- Posts: 195
- Joined: 2017-01-25 14:49:58
- Bilmodell: 924, 924 turbo
- Årsmodell: 1977
- Contact:
Re: 924-82 M402
Tack Henrik!
Porsche 911 Carrera 1986
Porsche 924 "50 Jahre Porsche" 1982
Porsche 924 Turbo 1979
Porsche 924 Weltmeister Edition ("Martini"), Automat 1977
Porsche 924 Weltmeister Edition ("Martini") 1977
Daimler Double Six 1986
Porsche 924 "50 Jahre Porsche" 1982
Porsche 924 Turbo 1979
Porsche 924 Weltmeister Edition ("Martini"), Automat 1977
Porsche 924 Weltmeister Edition ("Martini") 1977
Daimler Double Six 1986
- NTF
- S-Poster
- Posts: 195
- Joined: 2017-01-25 14:49:58
- Bilmodell: 924, 924 turbo
- Årsmodell: 1977
- Contact:
Re: 924-82 M402
Till helgen kommer det riktiga bilder på riktigt mekande med bilen. Känns som det var ett tag sedan det blev något gjort på bilen. Det har mest blivit garagestädande på sistone.
Fast jag måste dela med mig av ett (kanske lite väl dyrt) spontaninköp idag. Fick tag på två original Heuer tidtagarur för rally. Från sent 60-tal. Lite för retro för 924 men kan möjligen passa i 911:an. I vilket fall som helst tycker jag att uren är otroligt snygga.
https://youtu.be/A2EMgBj_4Rc" onclick="window.open(this.href);return false;
Fast jag måste dela med mig av ett (kanske lite väl dyrt) spontaninköp idag. Fick tag på två original Heuer tidtagarur för rally. Från sent 60-tal. Lite för retro för 924 men kan möjligen passa i 911:an. I vilket fall som helst tycker jag att uren är otroligt snygga.
https://youtu.be/A2EMgBj_4Rc" onclick="window.open(this.href);return false;
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Porsche 911 Carrera 1986
Porsche 924 "50 Jahre Porsche" 1982
Porsche 924 Turbo 1979
Porsche 924 Weltmeister Edition ("Martini"), Automat 1977
Porsche 924 Weltmeister Edition ("Martini") 1977
Daimler Double Six 1986
Porsche 924 "50 Jahre Porsche" 1982
Porsche 924 Turbo 1979
Porsche 924 Weltmeister Edition ("Martini"), Automat 1977
Porsche 924 Weltmeister Edition ("Martini") 1977
Daimler Double Six 1986
- JonasD
- Turbo-Poster
- Posts: 486
- Joined: 2017-01-01 22:16:46
- Telefon: 0704535053
- Bilmodell: 944
- Årsmodell: 1983
- Location: Tyresö
- Contact:
-
- Addict
- Posts: 1207
- Joined: 2010-08-04 22:37:55
- Bilmodell: 924
- Årsmodell: 1980
- Location: Mariefred
- Contact:
Re: 924-82 M402
1986 är min gissning 

- NTF
- S-Poster
- Posts: 195
- Joined: 2017-01-25 14:49:58
- Bilmodell: 924, 924 turbo
- Årsmodell: 1977
- Contact:
Re: 924-82 M402
Vit 86:a 
Jag har haft den i ett år. Den har gått en del på bana, är lite sänkt och har fått lite maffigare däck än original. Förutom att den går väligt tight så är modifieringarna väl avvägda rent visuellt tycker jag. Till skillnad från min 924 så är 911 oskruvad (förutom sänkningen) och har känd historia (svensksåld). Mycket trevlig bil!
På 924 har det meckats en del i helgen. Mest motorservice för att ordna dålig tomgång och fix med inredningen. Återkommer med lite fylligare rapport.
F

Jag har haft den i ett år. Den har gått en del på bana, är lite sänkt och har fått lite maffigare däck än original. Förutom att den går väligt tight så är modifieringarna väl avvägda rent visuellt tycker jag. Till skillnad från min 924 så är 911 oskruvad (förutom sänkningen) och har känd historia (svensksåld). Mycket trevlig bil!
På 924 har det meckats en del i helgen. Mest motorservice för att ordna dålig tomgång och fix med inredningen. Återkommer med lite fylligare rapport.
F
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by NTF on 2017-05-25 10:16:43, edited 2 times in total.
Porsche 911 Carrera 1986
Porsche 924 "50 Jahre Porsche" 1982
Porsche 924 Turbo 1979
Porsche 924 Weltmeister Edition ("Martini"), Automat 1977
Porsche 924 Weltmeister Edition ("Martini") 1977
Daimler Double Six 1986
Porsche 924 "50 Jahre Porsche" 1982
Porsche 924 Turbo 1979
Porsche 924 Weltmeister Edition ("Martini"), Automat 1977
Porsche 924 Weltmeister Edition ("Martini") 1977
Daimler Double Six 1986
- NTF
- S-Poster
- Posts: 195
- Joined: 2017-01-25 14:49:58
- Bilmodell: 924, 924 turbo
- Årsmodell: 1977
- Contact:
Re: 924-82 M402
Fastän jag haft bilen ett tag nu så har jag inte gjort en basservice på motorn. Jag var på väg men fastnade i renoveringen av generatorn som jag berättat om tidigare och som tog lite tid.
Nu har jag i alla fall gjort en hyfsat stor service. Oljan och filet bytt, nya tändstift, rengjort fördelarlocket, haft loss spridarna och gjort dem rena (men inte blåst igenom dem, har ingen tryckluft). Jag hade en förhoppning om att detta skulle hjälpa den lite ojämna tomgången när bilen är kall men det gjorde det inte. Bilen startar alltid och snabbt men innan den blir varm går den ojämnt. Inte så att den stannar men den missar ganska många tändningar. Vet inte vad det beror på men jag får felsöka vidare. Kanske dåligt bränsletryck.. Alla tips välkomna.
Spridarna såg åtminstone visuellt bra ut.
Luftflödesmätaren gick lätt och verkade hel. Banjokopplingen längs ned till höger (uppifrån sett) på bränslefördelaren svettades lite bensin. Nya kopparbrickor löser förhoppningsvis det problemet.
Spridarna var lite trixiga att få ut innan jag kom på att man kunde använda smal plastspackel som hävstång för att dra upp dem. De sitter bara nedtryckta i sin ganska tighta gummipackning.
Motorjobbet är inte färdigt ännu. Jag vill att den skall gå riktigt bra på tomgång innan jag ger mig. Dessutom skall kamremmen och spännrullen bytas omgående.
Efter motorpillandet kunde jag inte låta bli att ta med mig en av dörrsidorna jag fått tag på i Tyskland och sätta mig i det fina vädret. I
nredningen i 924:orna är en av de saker som lockar mig mest med bilmodellen och jubikeumsmodellens ljusa inredning med det randiga tyget är ser coolt ut och det börjar andas lite 80-tal i stilen efter de tartanrutiga och mörkare inredningarna som användes på 70-talsmodellerna. Problemet för mig som måste återskapa inredningen helt (det sitter en svart 944-inredning i bilen) är att hitta material. 1014 exemplar byggdes av jubileumsmodellen och de flesta lär vara utskrotade. Men det har visat sig att det finns bra material att få tag på (om man snabbt glömmer priserna).
Dörrsidorna jag hittade i Tyskland kom från en likadan jubileumsmodell men tyget och dörrsidan är fuktskadad. Men jag är ute efter "PORSCHE"- inskriptionen på dörrsidorna och började pilla bort det gamla tyget. Inte helt okomplicerat men med lite envishet och tålamod gick det. Till slut var tyget och filten under det försiktigt avtaget (testade naturligtvis att tvätta originaltyget men det var omöjligt att få bort fläckarna).
Nu skall dörrpanelen kläs i nytt tyg men innan dess så måste jag göra den rak (den är fuktskadad) och förmodligen förstärka med glasfiberväv eller något. För att få panelen, som är gjord i någon slags pappig fiber, ska bli rak fktade jag med ånga på båda sidor och lade i press. Vi får hoppas att det gör susen.
Som lite belöning dök det nya inredningstyget och den nya instrumentpanelen från Werk 924 upp idag. Nu jagar jag bara en mattsats som passar i färg och ligger nära originalet. Jag tror att jag har hittat en tysk tillverkare som kan lösa det. Vi får snart se.
Snart långhelg igen. Blir nog en del tid att spendera i garaget.
F
Nu har jag i alla fall gjort en hyfsat stor service. Oljan och filet bytt, nya tändstift, rengjort fördelarlocket, haft loss spridarna och gjort dem rena (men inte blåst igenom dem, har ingen tryckluft). Jag hade en förhoppning om att detta skulle hjälpa den lite ojämna tomgången när bilen är kall men det gjorde det inte. Bilen startar alltid och snabbt men innan den blir varm går den ojämnt. Inte så att den stannar men den missar ganska många tändningar. Vet inte vad det beror på men jag får felsöka vidare. Kanske dåligt bränsletryck.. Alla tips välkomna.
Spridarna såg åtminstone visuellt bra ut.
Luftflödesmätaren gick lätt och verkade hel. Banjokopplingen längs ned till höger (uppifrån sett) på bränslefördelaren svettades lite bensin. Nya kopparbrickor löser förhoppningsvis det problemet.
Spridarna var lite trixiga att få ut innan jag kom på att man kunde använda smal plastspackel som hävstång för att dra upp dem. De sitter bara nedtryckta i sin ganska tighta gummipackning.
Motorjobbet är inte färdigt ännu. Jag vill att den skall gå riktigt bra på tomgång innan jag ger mig. Dessutom skall kamremmen och spännrullen bytas omgående.
Efter motorpillandet kunde jag inte låta bli att ta med mig en av dörrsidorna jag fått tag på i Tyskland och sätta mig i det fina vädret. I
nredningen i 924:orna är en av de saker som lockar mig mest med bilmodellen och jubikeumsmodellens ljusa inredning med det randiga tyget är ser coolt ut och det börjar andas lite 80-tal i stilen efter de tartanrutiga och mörkare inredningarna som användes på 70-talsmodellerna. Problemet för mig som måste återskapa inredningen helt (det sitter en svart 944-inredning i bilen) är att hitta material. 1014 exemplar byggdes av jubileumsmodellen och de flesta lär vara utskrotade. Men det har visat sig att det finns bra material att få tag på (om man snabbt glömmer priserna).
Dörrsidorna jag hittade i Tyskland kom från en likadan jubileumsmodell men tyget och dörrsidan är fuktskadad. Men jag är ute efter "PORSCHE"- inskriptionen på dörrsidorna och började pilla bort det gamla tyget. Inte helt okomplicerat men med lite envishet och tålamod gick det. Till slut var tyget och filten under det försiktigt avtaget (testade naturligtvis att tvätta originaltyget men det var omöjligt att få bort fläckarna).
Nu skall dörrpanelen kläs i nytt tyg men innan dess så måste jag göra den rak (den är fuktskadad) och förmodligen förstärka med glasfiberväv eller något. För att få panelen, som är gjord i någon slags pappig fiber, ska bli rak fktade jag med ånga på båda sidor och lade i press. Vi får hoppas att det gör susen.
Som lite belöning dök det nya inredningstyget och den nya instrumentpanelen från Werk 924 upp idag. Nu jagar jag bara en mattsats som passar i färg och ligger nära originalet. Jag tror att jag har hittat en tysk tillverkare som kan lösa det. Vi får snart se.
Snart långhelg igen. Blir nog en del tid att spendera i garaget.
F
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by NTF on 2017-05-25 10:18:05, edited 1 time in total.
Porsche 911 Carrera 1986
Porsche 924 "50 Jahre Porsche" 1982
Porsche 924 Turbo 1979
Porsche 924 Weltmeister Edition ("Martini"), Automat 1977
Porsche 924 Weltmeister Edition ("Martini") 1977
Daimler Double Six 1986
Porsche 924 "50 Jahre Porsche" 1982
Porsche 924 Turbo 1979
Porsche 924 Weltmeister Edition ("Martini"), Automat 1977
Porsche 924 Weltmeister Edition ("Martini") 1977
Daimler Double Six 1986
-
- Addict
- Posts: 1207
- Joined: 2010-08-04 22:37:55
- Bilmodell: 924
- Årsmodell: 1980
- Location: Mariefred
- Contact:
Re: 924-82 M402
När det gäller K-Jet finns det inga genvägar. Du BEHÖVER en bränsletrycksmätare.
Utan den fammlar du bara runt i ett mörker av gissningar.
Utan den fammlar du bara runt i ett mörker av gissningar.
- NTF
- S-Poster
- Posts: 195
- Joined: 2017-01-25 14:49:58
- Bilmodell: 924, 924 turbo
- Årsmodell: 1977
- Contact:
Re: 924-82 M402
Är övertygad om att du har rätt i det. Har ingen mätare idag men det verkar inte vara någon stor investering. Innan jag börjar leta fel på K-jet skall jag dock kolla så att allt är inkopplat och rätt kopplat. Motorn är bytt en gång och mycket av de jobb som är gjorda på bilen är verkar vara väldigt snabbt utförda.QV_ wrote:När det gäller K-Jet finns det inga genvägar. Du BEHÖVER en bränsletrycksmätare.
Utan den fammlar du bara runt i ett mörker av gissningar.
F
Porsche 911 Carrera 1986
Porsche 924 "50 Jahre Porsche" 1982
Porsche 924 Turbo 1979
Porsche 924 Weltmeister Edition ("Martini"), Automat 1977
Porsche 924 Weltmeister Edition ("Martini") 1977
Daimler Double Six 1986
Porsche 924 "50 Jahre Porsche" 1982
Porsche 924 Turbo 1979
Porsche 924 Weltmeister Edition ("Martini"), Automat 1977
Porsche 924 Weltmeister Edition ("Martini") 1977
Daimler Double Six 1986
- JonasD
- Turbo-Poster
- Posts: 486
- Joined: 2017-01-01 22:16:46
- Telefon: 0704535053
- Bilmodell: 944
- Årsmodell: 1983
- Location: Tyresö
- Contact:
Det är lätt att kolla spridarna på bilar med kjetroic. Det är bara att ta ut spridarna ur insuget och sätt koppar under spidarna. Sen är det bara att tvångsköra soppa pumpen. Lyft vågen i luftmängdsmätaren så börjar det spruta. Då kan du se om spridarna får en fin dimma eller några fasta strålar. Sen mäter/väger det du har sprutat ut. Det ska vara exakt lika mycket i alla koppar. Är det inte en fin dimma så måste dom rengöras. Tvätta dom i en ultraljudstvätt eller lämna in dom till el & diesel i högdalen. https://youtu.be/XabbJ3HaeuI" onclick="window.open(this.href);return false;
Last edited by JonasD on 2017-05-24 18:28:36, edited 1 time in total.
Äger Porsche 944 1983
Tidigare porsche: 944 1988
Tidigare porsche: 944 1988
- NTF
- S-Poster
- Posts: 195
- Joined: 2017-01-25 14:49:58
- Bilmodell: 924, 924 turbo
- Årsmodell: 1977
- Contact:
Re: 924-82 M402
Tack Jonas- Bra förklaring och instruktiv video. Det får bli en spridartest efter att jag har gått igenom bränslepump och slangar.
F
F
Porsche 911 Carrera 1986
Porsche 924 "50 Jahre Porsche" 1982
Porsche 924 Turbo 1979
Porsche 924 Weltmeister Edition ("Martini"), Automat 1977
Porsche 924 Weltmeister Edition ("Martini") 1977
Daimler Double Six 1986
Porsche 924 "50 Jahre Porsche" 1982
Porsche 924 Turbo 1979
Porsche 924 Weltmeister Edition ("Martini"), Automat 1977
Porsche 924 Weltmeister Edition ("Martini") 1977
Daimler Double Six 1986
Who is online
Users browsing this forum: Google [Bot]