I bakgrunden kan man se ett annat projekt som letat sig in i garaget

Tack själv! Fälgarna blev riktigt nicegtBen wrote:Tack för besöket Andreas, det blev riktigt tjusigt med dem![]()
Bengt
Igår dök det upp en leverans från Fekzenandypandy wrote:Nu börjar det närma sig att ut i rulla i trafiken igen, har lite saker jag har tänkt göra:
#Besiktning - bokad på fredag
#Omgång däck - beställda, leverans imorgon...ska bara läggas på
#E85 konventering - chip beställt, kommer imorgon. Spridare ligger i garaget o väntar.
#Annat luftfilter - tänkt sätta dit ett öppet filter, adapter finns.....
#Värmeventil - ska beställas o monteras
Tanken är konbana, troligen Emmaboda nästa helg....ska bli så gött!
Superstage är kul, man får verkligen ligga i om man vill sänka tidernaandypandy wrote:Det blir inte konbana utan superstage nästa helg, hur står våra bilar sig här?andypandy wrote:Tanken är konbana, troligen Emmaboda nästa helg....ska bli så gött!
Då var det nog dags att uppdatera lite....andypandy wrote:Nu börjar det närma sig att ut i rulla i trafiken igen, har lite saker jag har tänkt göra:
#Besiktning - bokad på fredag
#Omgång däck - beställda, leverans imorgon...ska bara läggas på
#E85 konventering - chip beställt, kommer imorgon. Spridare ligger i garaget o väntar.
#Värmeventil - ska beställas o monteras...
Tanken är konbana, troligen Emmaboda nästa helg....ska bli så gött!
Hej Jesper!jesper wrote:Berätta om E85-konverteringen: Behövde du byta annat än chip och spridare? Blir det mer pulver i maskinen?
Anledningen att jag konverterade var att jag på forumet läst om andra som har tidigare har gjort det med positiva resultat. Det jag främst tycker skillnaden är, är att det har blivit ett tydligare bottendrag och en annan körbarhet av bilen. Man kan säga att hon känns piggare!balansaxel wrote:Varför vill man köra E85 i en sugmotor?
Jag kör det i min turbomotor men där har det uppenbara fördelar men även nackdelar...
Users browsing this forum: No registered users