Hel eller sprucken, allt av intresse.
Finns ej att beställa från de vanliga leverantörerna just nu

Janne
070-582 96 25
janne snabela ipteknik.se
Det är så sorgligt att 3 av de 4 luftledarna finns att köpa nya, den jag behöver finns inte hos någon av leverantörerna jag kollat hos. Kanske ska höra med porschecenter oxå..mojo158 wrote:Möjligt att jag är ute och cyklar nu, men om det är denna som sitter monterad på bärarmen så kostar den 180 kr hos Porsche.
/Staffan
Jag vill gärna testa Porsches egna lösning, liknande scoop sitter under GT3 så det är en variant som de fortsätter att använda.Karl Birgander wrote:För att gå på ett annat spår: Varför vill du ha så och inte forcera in luft i mitten på skivan "som alla andra" ?
Göra en plåt eller något som håller en slang mot bakkant på skivan är ju hanterbart. Visst kostar bra slang en slant, men det är ju en beprövad lösning på väldigt många bilar.
mojo158 wrote:Hej, lustigt, jag ringde Porsche center idag och de sa att den bara fanns att tillgå på ena sidan (och då i Tyskland). Jag satt lite dumt till och hörde inte vilken sida de kunde leverera till. Med lite tur har de olika leverantörerna tillgång till olika sidor. Berätta gärna hur det går. Var köpte du till den andra sidan, Utzon?
/Staffan
Users browsing this forum: Google [Bot]