Ser fin ut iallafall men jag har en ny liggandes om den skulle behöva bytas. Vet inte hur pass mycket man behöver extra pumpen vid normal gatkörning heller.
Sen lyckades jag även fixa bakluckefästet på högersidan. Den har inte fäst ordentligt där så bakluckan har legat och skramlat ganska irriterande.
Nu ser det dock bättre ut

Fick smörja upp och lossa lite på muttrarna som håller låset. Då mekanismen är plast så kärvar allt ihopa om man spänner för mycket. Märkte att så fort man bara precis lossar muttrarna en kvarts varv så ploppar låset ut, så det får vara såhär. Nu är bilen myyyycket tystare innuti så det är skönt.

Körde med den till jobb igår. Tänkte köra med den lite till och från jobb nu i några dagar och se saker och ting lirar bättre om det får jobba lite frekventare. Den verkar ha stått stilla vääääldigt mycket de senaste åren där av de låga milen.
En grej jag märkte dock var att temperaturen i bilen gick upp och ner, man vred upp värmen så blev det varmt, sen en stund senare så blev det kallt igen, sen blev det varmt, etc. Samtidigt som jag då och då hörde surrande eller klickande från vad som lät som ett relä på högersidan typ under hanskfacket? Har inte kört med den innan när värmen behövts så har aldrig märkt något innan.