Då så har man fått hem lite kul grejer
Gps 1.jpg
Gps 2.jpg
Defroster Vent Cover.jpg
En singel din flip-out gps radio och en stainless steel defroster vent cover.
Tänkte börja med att se att radion fungerar som den ska och hoppas på att den passar, defroster skyddet får jag ta och sätta fast senare
Gps 3.jpg
Gps 4.jpg
Hmm, detta kan bli ett problem, skärmen har 3 olika lägen man kan ställa in lutningen på och så länge motorn som reglerar skärmens position inte möter motstånd så kan skärmen fällas in i radion igen. Men eftersom nu skärmen var högre en jag förväntade mig samt att lutningen som radion kommer sitta i gör att skärmen slå i ovanför kontrollenheten för klimatanlägningen vi två av de tre lägen som skärmen kan befinna sig i så måste jag omplacera radion för att få detta att fungera.
Gps 5.jpg
Om jag nu ska placera den undertill (vilket är det enda alternativet som det ser ut just nu) så måste jag skära i mittkonsolen, men det ser lite trångt ut där inne så jag ska först mäta och kontrollera att det är möjligt att få in radion/gps:n där
Gps 6.jpg
Har nu mätt och gjort en liten modell av radion, skärmen kommer att kunna röra sig fritt i alla positioner om radion placeras undertill, men det krävs en del slipande/sågande för att få in den där. Så jag ska fundera lite på vad jag har för alternativ då det inte känns så lockande att såga bort delar av mittkonsolen
Gps 7.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.