http://www.lindseyracing.com/Merchant2/ ... AUGESAFINJ
Hur funkar den i era bilar?
Börjar fundera på om jag kan lita på min

Du gillar spänningDLS wrote:laddtrycket stiger till 1.0bar då far mätaren i botten(Lean 16.0), likaså spridar mätaren, den visar att spridarna utnyttjas till 100% .
Inte bra att köra snålt! Topplockspackningen ger gärna upp om det går snålt. Om allt är ok i övrigt med bilen såsom bränsletryck, spridare, pump etc så föreslår jag att du kollar över vad du har för chips och ev. byter, be Bengt här på forumet om hjälp. Har du 16 i AFR på de 2 sista hg i laddtryck har du i alla fall ingen effekt av dom förutom att du givetvis får lite högre ladd på lägre växlar där du annars kanske bara hade haft 0,6.DLS wrote:min ligger på 12.5 på 1:an och 2:ans växel (laddar bara 0.8bar då) men när jag skickar i 3:an o laddtrycket stiger till 1.0bar då far mätaren i botten(Lean 16.0), likaså spridar mätaren, den visar att spridarna utnyttjas till 100% (jag har hört att dom ska utnyttjas max till 80%??). Sen sjunker sakta mätaren tillbaka från rött om jag inte gasar så mycke??? Tror att bilen får för lite soppa vid högre laddtryck.
kollade tändstiften o dom är lite åt det vita hållet o inte gyllenbruna som dom ska vara.
Users browsing this forum: No registered users