Upp är nog ganska lugnt. Men att sätta sig i en bil som det är minusgrader i och köra 25 mil känns inte så lockande.
Fick ju lite annat att göra nu istället för att meka dessutom!

Bobo
Jodå! Den gör sitt jobb väl!Natanael wrote:Härligt o se att 931:an fortfarande är igång och tas om hand omDet finns alltid grejer man vill fixa eller hur. Viktigaste är att dom rullar!
Tack så mycket!Sebastu wrote:Välkommen tillbaka från öland!
Jag hoppas på många inlägg i den här och jagartråden under hösten! They make my day!
Hehefälgen wrote:Har tyckt att det verkat ovanligt tomt i garaget när jag haft vägarna förbi, men nu såg jag att du varit på Öland. Bra att det inte var meklusten som var anledningen till frånvaron!
och där tog min Svenska slut.... Det ordet har jag aldrig använt![Bobo] wrote:prokrastinering
QV_ wrote:och där tog min Svenska slut.... Det ordet har jag aldrig använt![Bobo] wrote:prokrastinering
Fast om jag hittar ditt mobilnummer snart så kan vi synas för jag skall åka fram och tillbaka till dina trakter med släpkärra idag.
/QV
HahaSebastu wrote:Bobo fintar med svåra ord. Så elokvent
Har funderat lite på vad det är som gör att man chansar men inte kommit fram till något vettigt.Sebastu wrote:Dessutom, jag har gjort samma som du, låtit min rena lathet och ovilja att göra ett 10 minuters jobb leda till något som senare kan bli ett enormt dyrare eller jobbigare jobb.
Att jag inte bytte kamrem på motorn INNAN jag satte in den i bilen är fortfarande något som jag kan ligga vaken över...
Users browsing this forum: No registered users