Riktiga klassikerjesper wrote:Du är för ung för att förstå ditt bästajesper wrote:Dom fälgarna är ju bara att dö för. Borbet A?De är asbrutala!

Riktiga klassikerjesper wrote:Du är för ung för att förstå ditt bästajesper wrote:Dom fälgarna är ju bara att dö för. Borbet A?De är asbrutala!
Mina rostingrepp är ganska lindriga så det räcker nog med spackel och lack för min del men jag tror det är ganska vanligt att våra bilar rostar just där, tror att Janne J's vinterprojekt tråd från förra året innehåller några bilder på när han lagade detFreddan_82 wrote:Trevlig tråd att följa.
Har samma rostproblem under min regskylt, hur fixade du detta? Slip spackel o lack eller svets?
Alright det är så den ser ut! Det bör väl vara samma till 968 som 944.jesper wrote:Vidar9_4 wrote: iallafall, den enda kontakten som skulle kunna operera bakluckelåset är denna? Vet att det sitter en dimljus knapp på men jag har inget annat samt att den är ju ändå bara on/off på. Har sett på någon youtube-film att knappen ska sitta vid spaken till huvöppningen men plastpanelen där på min är borta. Hur ser det ut på era bilar? Det händer förövrigt ingeting när jag trycker på knappen.
Ja den sitter där nere på plastpanelen. En sån här är det
http://www.ebay.com/itm/92-Porsche-968- ... 1592179171
Kan ta bild på det nästa gång jag är i garaget.
Riktiga klassikerrobinkjellstedt wrote:
Du är för ung för att förstå ditt bästaDe är asbrutala!
Vad typiskt! Stilen på dina fälgar är precis vad jag har i åtanke, får helt enkelt försöka ta lära mig uppskatta min fälgar mera. Men de har vuxit hos mig sedan jag köpte bilen kan jag sägajesper wrote:Jag hade bytt med dej utan att tveka men du har lågt ET och jag högt så det går inte tyvärr.
Man kan ju hoppas på det iallafall! Dock har jag faktiskt börjat gilla dem mer sedan ni påpekade storheten i dem, är det en låg självkänsla som spökar?jesper wrote:De är tidstypiska och är snygga på vilken sen 80talare som helst och kommer i mina ögon höja värdet på din bil i förlängningen.
Tack! Även om det framstår som att jag gör allt står även min far för en hel del av arbetet men tack ändå!! Ja det känns som för varje sak man gör blir bilen lite, lite snyggare. Jag personligen skulle säga att bilen fått ett enormt lyft intrycksmässigt sedan jag köpte bilen mars förra året. Då hade den bucklor och sprucket spackel både här och där samt den stora vulgospoilern där bak. Nu börjar bilen liksom komma ihop till sin rätta form!Sebastu wrote:Vilket bra jobb du gör, och vad snygg du gör bilen! Hatten av!
Gissar att det även snart är dags att gratulera till studenten?
Haha knappast! Brädan är sprucken och dann men sprickorna räknar jag löjligt nog lite mer som "patina" och hålet ser bara slarvigt och fult ut enligt mig.Sebastu wrote:Om du tycker att ett litet häftstiftshål är irriterande måste nog din instrumentbräda vara i riktigt gott skick i övrigt
En kopphållare kanske?
Users browsing this forum: Google [Bot]