Stora sporten är ju att hitta mektid med barn och kommande husprojekt. Men om allt går rätt så har jag ett eget garage nästa eller nästnästa sommar, tjoho

Eddie Varvstopp wrote:Ahh, det var inte svårare än så. Tycker också mina är sunkiga och vill ha tag i nya. Det är ju VW prylar så hur svårt kan det vara( har bara kollat på Utzon och hos Autoexperten utan lycka).
Kör med original infästningar men ersatt bultarna med SBF öglor (finns hos de flesta racingbutiker). Rackarns smidigt på våra gamla kärror.Cédric wrote:Eddie Varvstopp wrote:Ahh, det var inte svårare än så. Tycker också mina är sunkiga och vill ha tag i nya. Det är ju VW prylar så hur svårt kan det vara( har bara kollat på Utzon och hos Autoexperten utan lycka).
Förresten hur har du gjort med höftbältena, sitter dom i egna krokar eller använder du 3p infästningarna?
Precis så jag tänkt göra, men blev lite fundersam på hur man sätter dit 3p fästena, oginalskruvarna har ju en ogängad del som fästet roterar kring..Eddie Varvstopp wrote:
Kör med original infästningar men ersatt bultarna med SBF öglor (finns hos de flesta racingbutiker). Rackarns smidigt på våra gamla kärror.
Users browsing this forum: No registered users