Någon som vart med om något sådant?
/Jonathan
Var sitter den knappen?Zetro93 wrote:Jag har endast knappen för dimljus bak.
Jag vill hävda att den som sitter bredvid vredet är till dimljusen fram. Knappen lyser med grön lampa när den är påslagen. Så var det iaf på S2:an.Zetro93 wrote:Till vänster om vredet för parkering/halvljus till vänster om ratten. Där ska finnas en knapp för dimljus bak, jag saknar knappen för dimljus fram
Woot?![Bobo] wrote:Jag vill hävda att den som sitter bredvid vredet är till dimljusen fram. Knappen lyser med grön lampa när den är påslagen. Så var det iaf på S2:an.Zetro93 wrote:Till vänster om vredet för parkering/halvljus till vänster om ratten. Där ska finnas en knapp för dimljus bak, jag saknar knappen för dimljus fram
Dimljus bak har knapp mellan tändningslåset och AC-reglaget och lyser med orange lampa när den är påslagen.
Bobo
Blandade ihop dim-bak med defrostern.Maxx wrote:
Woot?!
Dimljus fram - Dimljus bak - ljusstyrka på inst.bel - Ljusvred (p - halv) - RATT - Tänd.lås - intervall tork - Defrost bak
... är väl ändå hur knapparna sitter på en sen 944/944 S2/944 turbo/968
Jag blandar också ihop knapparna ... När jag sitter i bilen har jag koll men när när man så här utanför ska försöka komma ihåg är det inte lätt.[Bobo] wrote:Blandade ihop dim-bak med defrostern.Maxx wrote:
Woot?!
Dimljus fram - Dimljus bak - ljusstyrka på inst.bel - Ljusvred (p - halv) - RATT - Tänd.lås - intervall tork - Defrost bak
... är väl ändå hur knapparna sitter på en sen 944/944 S2/944 turbo/968
Bobo
Users browsing this forum: No registered users