Hej på er! Nej, det blev ingen affär för mig. Det var gott om plåtskador och stora inredningsskador så jag tyckte att det blev för mycket just för mig. Hade en kompis med mig som är bilplåtslagare och vi resonerade en lång stund och till slut så tackade jag nej.
Priset var ju lågt satt men för om jag skulle få den i det skicket som jag skulle vilja ha den i så hade nog fått lägga mellan 15-20.000 kr, tror jag.
Krazze wrote:Hej på er! Nej, det blev ingen affär för mig. Det var gott om plåtskador och stora inredningsskador så jag tyckte att det blev för mycket just för mig. Hade en kompis med mig som är bilplåtslagare och vi resonerade en lång stund och till slut så tackade jag nej.
Priset var ju lågt satt men för om jag skulle få den i det skicket som jag skulle vilja ha den i så hade nog fått lägga mellan 15-20.000 kr, tror jag.
Så jakten går vidare......
Ha en trevlig helg!!
Krazze
Då får jag tacka för att du inte köpte den
Fick mig en kul bil till till samlingen för småpengar, var ju bra prutmån.
Krazze wrote:Hej på er! Nej, det blev ingen affär för mig. Det var gott om plåtskador och stora inredningsskador så jag tyckte att det blev för mycket just för mig. Hade en kompis med mig som är bilplåtslagare och vi resonerade en lång stund och till slut så tackade jag nej.
Så jakten går vidare......
Ha en trevlig helg!!
Krazze
Då får jag tacka för att du inte köpte den
Fick mig en kul bil till till samlingen för småpengar, var ju bra prutmån.
Grattis till köpet!
Välkommen till internets trevligaste forum, vi väntar med spänning på en biltråd om ditt nyförvärv, första Porschen, eller har du garaget fullt?
Mvh Erol
-Siktar på 450 hk-
Honat och modifierat block, vevstakar/kolvar balanserade, planad topp 8,9-1, mirafrästa säten/ventiler, portade kanaler - ökat flöde 11% på inlopp, 9r kamaxel, hårdare ventilfjädrar, Garret GT3271, lättat svänghjul med 60-2 trigger, SPEC 3 hybridkoppling med aluminiumtryckplatta, Nira i3+, separata tändspolar. 1200 cc spridare, 044 pump, 8mm bränsleledning samt E85.