Gott! =Dfälgen wrote:den här onsdagen passar mig bra! Fri från julbord och annat![]()
Vi ses där!
forum/viewtopic.php?f=4&t=25637
Gott! =Dfälgen wrote:den här onsdagen passar mig bra! Fri från julbord och annat![]()
Vi ses där!
Låter som en plan...Samuelf wrote:Vad sägs om att vi tar det imorgon eftermiddag efter jobbet?
Känner igen det där. Min bil står ett ett garage med absolut mekförbud. Bytte dörrsidor i vintras och fick arga kommentarer av vaktmästaren som hotade att gå till hyresvärden om det upprepades.... Ett riktigt garage hade varit så skönt![Bobo] wrote:Länge sedan som jag skrev något om vinterbilen...
Det fanns ju en del tankar och planer som aldrig förverkligades under vintern... Jag har fortfarande extraljulådan liggandes på köksbänken som en nagel i ögat och ALLT som behövs för att göra klart den, men likt förbannat ligger den där med 20 minuters jobb kvar...![]()
Det blev ju aldrig någon Gulf-lack, eller folie, så tråden får lov att byta namn tillsvidare.
Drömmen om en Gulfblå 924 lever fortfarande, men man måste ju vara realist också.
Mitt stora problem är att jag saknar garage och många projekt stannar på planeringsstadiet mest för att min kokvrå inte lämpar sig för några direkt avancerade ingrepp.
Just nu står bil-stackaren i ett offentligt parkeringshus på dubbdäck, obesiktigad och med körförbud.![]()
Inte riktigt så jag hade tänkt mig det hela...
Bobo
Någon sopa sabbade allt för oss i det garaget "finbilen" står i genom att hälla olja i en dagvattenbrunn, så vi har också totalt mekförbud... Fick motsvarande kommentarer som du fick när jag hade bilen på bockar när fälgarna skulle lackas...Pehr Johnsson wrote:Känner igen det där. Min bil står ett ett garage med absolut mekförbud. Bytte dörrsidor i vintras och fick arga kommentarer av vaktmästaren som hotade att gå till hyresvärden om det upprepades.... Ett riktigt garage hade varit så skönt![Bobo] wrote:Länge sedan som jag skrev något om vinterbilen...
Det fanns ju en del tankar och planer som aldrig förverkligades under vintern... Jag har fortfarande extraljulådan liggandes på köksbänken som en nagel i ögat och ALLT som behövs för att göra klart den, men likt förbannat ligger den där med 20 minuters jobb kvar...![]()
Det blev ju aldrig någon Gulf-lack, eller folie, så tråden får lov att byta namn tillsvidare.
Drömmen om en Gulfblå 924 lever fortfarande, men man måste ju vara realist också.
Mitt stora problem är att jag saknar garage och många projekt stannar på planeringsstadiet mest för att min kokvrå inte lämpar sig för några direkt avancerade ingrepp.
Just nu står bil-stackaren i ett offentligt parkeringshus på dubbdäck, obesiktigad och med körförbud.![]()
Inte riktigt så jag hade tänkt mig det hela...
Bobo
Freddie_81 wrote:Finns en lada med lyft och enklare lackmöjligheter i Åkers Styckebruk. Här får man meka hur mycket man vill
Både Åkers Styckebruk och Mantorp känns lite för långt bort för att det i verkliga livet ska fungera...Cédric wrote:Kallgarage i Mantorp med tillgång till el, är det intressant? Skicka PM så kan jag förmedla kontakten !
Du kan köra utan, lagren bak är helkapslade till skillnad från fram där det är delade justerbara lager.[Bobo] wrote:det enda jag märkte var att jag saknar kåpor för hjullagren bak...
Kan man köra utan? Nu när jag inte har några navkapslar menar jag...
Users browsing this forum: Bing [Bot]