Vart fick du kammen från och hur har du mätt resultatet?basse123 wrote:japp det gjorde den och mitt gren rör gort 8 häst med sen så det kommer bli 163 när den är klar:)
Bobo
Vart fick du kammen från och hur har du mätt resultatet?basse123 wrote:japp det gjorde den och mitt gren rör gort 8 häst med sen så det kommer bli 163 när den är klar:)
Jadu, Sebastian, det verkar som att du som vanligt är full av skit.basse123 wrote:aja skit samma slutet på sommaren ska jag läga ut film klipp bobo så får du se sen fins det chip med till insprutningen när det är insprutning så nåt som styr det men aja jag länkar när när den klar:))
Håller med Henka, låt den leva. Möjligt att vi lär oss något nyttHenka_E wrote:Nej, lås inte... Den är ju så rolig! Han kommer ju ändå bara starta en ny tråd som blir lika rolig! Den kan väl få leva?
Luftfiltret MattiasMattias 924 wrote:Jag är lite intresserad av varifrån se sista tio hästarna kom ifrån.
125 i orginal + 20 från kamaxeln + åtta från grenröret blir 153 men nu vrider ju motorn ur sig 163.
Var ligger det tio hästar begravda?
Sen vill jag också veta hur man byter chip på K-jet.
G60 är ingen vidare konstruktion. Verkar som om den behöver dyr renovering alltför ofta och har inte kapacitet för mycket mer än orginaleffekten. Annars finns det flera som hängt på Roots kompresorer med bra resultat. Finns både från Benz och Cooper. Men helt plötsligt är man inne på obesikningsbara bilar och turbo blir enklare.Mats Jacobsson wrote:Ingen som funderat på att hänga dit en G60 kompressor på en 924?
Jo...Mats Jacobsson wrote:Ingen som funderat på att hänga dit en G60 kompressor på en 924?
Users browsing this forum: Google [Bot]