Dessa köpte jag på Hova.gurra wrote:Vilka lampor är det där? Hella typ 80-85 mm?
Var köpte du dem?
1395 paret anser jag vara bra pris.
http://www.hova.com/universal-halvljus- ... -1227.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Dessa köpte jag på Hova.gurra wrote:Vilka lampor är det där? Hella typ 80-85 mm?
Var köpte du dem?
Ja, det är ganska knepigt, tålamod är ett måste.emm wrote:Är det svårt? Sitter det ordentligt?
Låter väldigt otroligt med tanke på hur grov veven är... Sen är det bara så här på 2ans cylinder, de andra lagren ser bra ut. Även Ramlagrena är som dom skall vara.makkanftw wrote:Skev vevaxel? Usch vad ont det gjorde att se...
I tested those yesterday and i think that i may have to move the lights forward into the bucket, to have the best efficiency for the lights. The edge of the bucket is in the way for the light in front of the car. I will look on it.Olli951 wrote:Have you tested efficiency of your lights? my son have a Plastis made nose panel into which we are looking for a cost effective solution. Since you seems to have a similar nosepanel, we liked to know how did you found out light efficiency and also a fitment to nosepanel/light buckets.
Japp... det blev en behållare från Biltema. liten och lätthanterlig.xanlar wrote:Snyggt jobbat! Lösningen på lysena är väldigt lik min, fast mina lysen sitter längre in och de är ändå väldigt nära spolarbehållaren. har du bytt behållare?
Users browsing this forum: Google [Bot]