Tyvärr är det 2 veckors leveranstid av packning och Racewarebultar så jag hinner och göra service med nya remmar och oljebyte.
Kanske slänger dit en större IC också om jag får viljan

/Björn
Jag säger inte att det är lättmats ivarson wrote:Intressant om du får slängt dit en större IC. Det var mycket jobb när vi byggde 1.5 original-IC till Marcus vita. Och då krävdes Lindsey Racing plasten mellan lyktorna.
951 är det interna numret hos Porsche för 944 Turbo. Vi entusiaster använder det flitigt för att spara tangenttryckningar och slippa skriva 944 Turbo...Lodde wrote:BTW vad är det för skillnad på 944 och 951
Aha, jag troddet det användes av 944 åkare som inte accepterat att de kör en icke erkänd porsche, utan tycker att de kör en lite finare och exklusivare variantpatand wrote:951 är det interna numret hos Porsche för 944 Turbo. Vi entusiaster använder det flitigt för att spara tangenttryckningar och slippa skriva 944 Turbo...Lodde wrote:BTW vad är det för skillnad på 944 och 951
Motsvarande gäller 931 som är det interna porsche numret för 924 Turbo.
Tjena, precis tillbaka från en arbetsvecka i Kiev. Men nu ligger det massa prylar på posten så det är dax att mekaLodde wrote:Tjo Björn!
Hur går det ? Jag tittar in lite då och då för att se hur det går med bilen... Larry
BTW vad är det för skillnad på 944 och 951
Hej på dig!mats ivarson wrote:Aha, jag troddet det användes av 944 åkare som inte accepterat att de kör en icke erkänd porsche, utan tycker att de kör en lite finare och exklusivare variantpatand wrote: 951 är det interna numret hos Porsche för 944 Turbo. Vi entusiaster använder det flitigt för att spara tangenttryckningar och slippa skriva 944 Turbo...
Motsvarande gäller 931 som är det interna porsche numret för 924 Turbo.ej att blandas ihop med den vanliga 944
Users browsing this forum: Google [Bot]