944 -84 Alpinweissen

Lägg upp en egen tråd och presentera din bil och dina projekt.
wennergren
S2-Poster
Bilmodell: Saknar en Porsche

#61 Post by wennergren »

...vi får se vad som komma skall men nog blir det porsche alltid ;-) visst kunde jag njuta av denna nu i sommar, men misstänker att den ev köparen vill samma sak och förhoppningsvis betalar för det. i mitt fall är ofta resan målet. nu när den är "färdig" så kliar det i fingrarna liksom :-) och som tänkt, får jag inte det jag vill ha, åker den in i garagearkivet.
mvh filip
Alfa Romeo -torsk for life.
Porschen -äntligen är pojkdrömmen stillad!

Tino Carrasco
Turbo-Poster

#62 Post by Tino Carrasco »

wennergren wrote:se vad katten drog in... som vi har tjatat på kalle. skaffa en 944:a! mest fun för pengarna osv. o vad kommer han med? en 5900 milad beemer 2000 från -70! i toppskick dessutom! ja, ja det är iaf tyskt stål ;-) närå, allvarligt talat så är den überball och vi är avis.

skickar även upp en bild på när livet leker ;-) har nu pendlat "weissen" till jobbet i malmö och hunnit lagt 100 mil på mätaren sedan service. det är inte lika jobbigt att gå upp på morgnarna med weissen väntandes liksom :-) den ska användas/njutas. hoppas vi ses den 3:e maj i svedala. tills dess, inga 2:r, spanska flaggor, krockar osv.
kör försiktigt! /filip
Tjahapp! Den stod bredvid min bil på Bilprovningen imorse! Hörde att du fått sålt din 944:a! Grattis om man nu kan säga så! :lol:
/ Tino
Ex 924 N/A 80
Ex 924 N/A 82

Pehr Johnsson
Addict
Bilmodell: Porsche 964 C2 -93
Årsmodell: 1993

#63 Post by Pehr Johnsson »

Finns bilen kvar på forumet?
[b]Pehr Johnsson[/b] 964 C2 -93 [url=http://www.944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=17263]Porsche 964 C2 - 93 Folkvagnen[/url]
PCS 10585
944Sverige 1385

wennergren
S2-Poster

Re: 944 -84 Alpinweissen

#64 Post by wennergren »

vet ej om denn pärla e me i forumet längre. ångrar att jag sålde denna (efter min galna omsorg och sandén-service). den va ju perfekt. suck. är ju fast i alfa-träsket. va det redan innan snedsteget ;-) med pozzen. så nu åker vi gtv, super v6 osv. men kan (uppenbarligen) inte släppa att jag borde behållt denna. nåja detta va/är ett mkt trevligt forum och mkt chosefriare och skönare attityd en i p-klubben.
gott mos allihopa!
mvh filip wennergren
Alfa Romeo -torsk for life.
Porschen -äntligen är pojkdrömmen stillad!

Post Reply