...vi får se vad som komma skall men nog blir det porsche alltid visst kunde jag njuta av denna nu i sommar, men misstänker att den ev köparen vill samma sak och förhoppningsvis betalar för det. i mitt fall är ofta resan målet. nu när den är "färdig" så kliar det i fingrarna liksom och som tänkt, får jag inte det jag vill ha, åker den in i garagearkivet.
mvh filip
Alfa Romeo -torsk for life.
Porschen -äntligen är pojkdrömmen stillad!
wennergren wrote:se vad katten drog in... som vi har tjatat på kalle. skaffa en 944:a! mest fun för pengarna osv. o vad kommer han med? en 5900 milad beemer 2000 från -70! i toppskick dessutom! ja, ja det är iaf tyskt stål närå, allvarligt talat så är den überball och vi är avis.
skickar även upp en bild på när livet leker har nu pendlat "weissen" till jobbet i malmö och hunnit lagt 100 mil på mätaren sedan service. det är inte lika jobbigt att gå upp på morgnarna med weissen väntandes liksom den ska användas/njutas. hoppas vi ses den 3:e maj i svedala. tills dess, inga 2:r, spanska flaggor, krockar osv.
kör försiktigt! /filip
Tjahapp! Den stod bredvid min bil på Bilprovningen imorse! Hörde att du fått sålt din 944:a! Grattis om man nu kan säga så!
/ Tino
vet ej om denn pärla e me i forumet längre. ångrar att jag sålde denna (efter min galna omsorg och sandén-service). den va ju perfekt. suck. är ju fast i alfa-träsket. va det redan innan snedsteget med pozzen. så nu åker vi gtv, super v6 osv. men kan (uppenbarligen) inte släppa att jag borde behållt denna. nåja detta va/är ett mkt trevligt forum och mkt chosefriare och skönare attityd en i p-klubben.
gott mos allihopa!
mvh filip wennergren
Alfa Romeo -torsk for life.
Porschen -äntligen är pojkdrömmen stillad!