ta bort
-
- NA-Poster
- Posts: 4
- Joined: 2010-01-17 11:18:00
- Contact:
- gegge
- Addict
- Posts: 2635
- Joined: 2007-06-13 07:05:52
- Bilmodell: 924, turbo och S
- Årsmodell: 1981
- Location: Skåne
- Contact:
- Johnny
- Turbo-Poster
- Posts: 977
- Joined: 2007-07-06 21:44:48
- Bilmodell: 944
- Årsmodell: 1986
- Contact:
- cabberobban
- S-Poster
- Posts: 146
- Joined: 2004-04-02 18:20:53
- Bilmodell: 944 TurboCab
- Årsmodell: 1991
- Location: Växjö
- Contact:
"Arrogansen" kanske beror på att han nyss reggat sig, inte fyllt i någon mailadress i profilen och att det är hans första inlägg. Hänger förmodligen inte här varje dag för att läsa inlägg utan det mesta tyder på att han vill sälja bilen här där det borde finnas många intresserade. Men jag håller med, lite trevligare kunde man skriva att man bara vill ha telefonkontakt av riktigt seriöst intresserade...
944 Turbocab
- Erol
- Moderator
- Posts: 4350
- Joined: 2005-12-20 14:11:36
- Bilmodell: 951 Snart körbar
- Årsmodell: 1986
- Location: Eskilstuna
- Contact:
Re: 924 Turbo -79 "ny skick"
Svårt att veta om man är intresserad, beror ju helt och hållet på vilketzaczik wrote:Pris ges vid samtal med intressant köpare och bilder skickas till densamma.
pris det handlar om och hur bilen ser ut!
I mitt tycke så är det oseriöst/halvhjärtat att försöka att sälja en bil utan
pris och bilder, framförallt när man påstår att en drygt 30 år gammal bil
är i nyskick... fast med skador

Mvh Erol
-Siktar på 450 hk-
Honat och modifierat block, vevstakar/kolvar balanserade, planad topp 8,9-1, mirafrästa säten/ventiler, portade kanaler - ökat flöde 11% på inlopp, 9r kamaxel, hårdare ventilfjädrar, Garret GT3271, lättat svänghjul med 60-2 trigger, SPEC 3 hybridkoppling med aluminiumtryckplatta, Nira i3+, separata tändspolar. 1200 cc spridare, 044 pump, 8mm bränsleledning samt E85.
Min biltråd: http://www.944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=6600
Honat och modifierat block, vevstakar/kolvar balanserade, planad topp 8,9-1, mirafrästa säten/ventiler, portade kanaler - ökat flöde 11% på inlopp, 9r kamaxel, hårdare ventilfjädrar, Garret GT3271, lättat svänghjul med 60-2 trigger, SPEC 3 hybridkoppling med aluminiumtryckplatta, Nira i3+, separata tändspolar. 1200 cc spridare, 044 pump, 8mm bränsleledning samt E85.
Min biltråd: http://www.944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=6600
-
- NA-Poster
- Posts: 4
- Joined: 2010-01-17 11:18:00
- Contact:
-
- S2-Poster
- Posts: 205
- Joined: 2008-09-20 19:15:55
- Bilmodell: Saknar en Porsche
- Location: Södra Roslagen
- Contact:
Håller med Erol, svårt att veta om det är värt ett telefonsamtal ens, när en 30 år gammal bil som varit avställd i 23 år (i "nyskick") med 8000 "på mätaren" utannonseras utan pris och utan bilder. Det känns som klassiska varningstecken på något sätt. Lägg upp tre-fyra bilder och din uppfattning om ett bra pris, så blir det säkerligen mer respons. Det tar ju inte mer än 10 minuter och kan avgöra om du får bilen såld eller inte..
Tout Pour Sauver L´amour...Porsche
PCS#: 11329
Brell: [url=http://www.944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=17283]Porsche 944S Targa -87[/url]
Bruksbil: Toyota Avensis Kombi -04
PCS#: 11329
Brell: [url=http://www.944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=17283]Porsche 944S Targa -87[/url]
Bruksbil: Toyota Avensis Kombi -04
-
- S2-Poster
- Posts: 237
- Joined: 2005-05-07 07:45:20
- Bilmodell: Saknar en Porsche
- Location: Täby
- Contact:
- Herman
- Turbo-Poster
- Posts: 804
- Joined: 2006-10-13 11:42:24
- Bilmodell: 968CS
- Årsmodell: 1993
- Location: Mjölby
- Contact:
-
- Carrera-Poster
- Posts: 370
- Joined: 2009-09-07 17:36:19
- Bilmodell: 944 s2 -90
- Location: Grästorp
- Contact:
- gegge
- Addict
- Posts: 2635
- Joined: 2007-06-13 07:05:52
- Bilmodell: 924, turbo och S
- Årsmodell: 1981
- Location: Skåne
- Contact:
Who is online
Users browsing this forum: No registered users