Man kanske skulle göra en GT2 breddningSpånet wrote:JappRobert Örebro wrote:
Du gör allt för att kunna köra om och förnedra dina vänner som bara ska köra med 255:or![]()
![]()

Tror du det räckerHighway wrote:Man kanske skulle göra en GT2 breddningSpånet wrote: Japp![]()
Jag vägde ju in på 1358 kg inkl mig, tom tank och utan passagerarstol efter tidskörning på Mantorp. (Plåt kaross, full inredning, AC, Glasbakruta, Stereo)SebStein wrote:Har du lättat den mycket Robert? Vilken vikt räkna du met att komma ner till?
Vad väger en Orginal CS helt utan tillval? (min har bara radio som tillval) Har hört så många olika siffror. 1270-1340kg typ .
mvh Sebbe
Låt dom sitta så tar vi dom med värmepickan efter nyår.Robert Örebro wrote:Då har jag fått lära mig att man inte ska ta bort dekaler från bilen om det är det minsta kallt ute också..........hmmmmm![]()
Skulle avmaskera mitt fullblod och göra den helblå och civil inför vintern. Backar ut och börjar ta bort alla dekaler från säsongen. På näst sista och sista dekalen så följer lacken med........![]()
![]()
![]()
![]()
Finns det ett liv efter detta....??????????
![]()
![]()
Trist när det blir så, men livet går trots allt vidarefirefish wrote:Hände samma sak på min och jag har numera en orange fyrkantigt klisterlapp (typ 8 x 8 cm) mitt på höger bakskärm som folk kan fråga vad de är. Oinvigda tror att det är någon frän rejsdetalj...
Lacksläpp (vit grundfärg) 3x4cm mitt på högerdörr och stort klarlackssläpp 15x25cm på höger bakskärmHighway wrote:Se det positivt, nu kanske du får möjlighet att byta ut plåt mot plast istället, var är krigsskadan?
Lika bra att vi sätter sågen i bakskämen oxå då???Robert Örebro wrote:Lacksläpp (vit grundfärg) 3x4cm mitt på högerdörr och stort klarlackssläpp 15x25cm på höger bakskärmHighway wrote:Se det positivt, nu kanske du får möjlighet att byta ut plåt mot plast istället, var är krigsskadan?
Users browsing this forum: No registered users