Det jag verkligen saknar är BRA LJUD! Bilen låter för bövelen som en Volvo 740. Om någon har tips på hur man kan få kärran att låta mer spännade så dela gärna med er.
P.S. Föreslå inte sportavgas för då låter den bara som en trimmad Volvo 740 . D.S.
Eddie Varvstopp wrote:Det jag verkligen saknar är BRA LJUD! Bilen låter för bövelen som en Volvo 740. Om någon har tips på hur man kan få kärran att låta mer spännade så dela gärna med er.
P.S. Föreslå inte sportavgas för då låter den bara som en trimmad Volvo 740 . D.S.
Hur man gör vetetusan, men detta är några goda exempel på hur det ska låta.
Eddie Varvstopp wrote:Det jag verkligen saknar är BRA LJUD! Bilen låter för bövelen som en Volvo 740. Om någon har tips på hur man kan få kärran att låta mer spännade så dela gärna med er.
Håller med! Tror det behövs ett annat insug och vassare kammar för det ska låta sportigare och inte så mycket bakåtvänd keps och korvmoj.
firefish wrote:Jag modifierade min luftburk med några extra hål och då blev det genast lite mysigare insugsljud.