Har en uppsättning Cup2 med gamla offseten, troligvis kopior med Kumho Ecsta 215/45 fram och 255/40 bak i bra skick. Finns väl nån liten skavank på fälgarna med förhållandevis bra skick.
Då jag nu fått tag på Azev C fälgar så skulle jag vara intresserad av att byta bort Cup2 mot några 16". Gärna 8-9" runt om med gamla offseten. Kan lägga en slant mellan om det är så!
Tja. Jag är intresserad. Har 16" telefon. Tror de är 8" bak och 7" fram. Dom är i bra skick. Någon liten skada på någon av dom. Är de kanske intressant? Mvh Fredde
Jag fixar bild. Är iaf tidig års mod med låg et. Tror de är från 951 . Hur ser jag de? Står de 951 i fälgen? Däcken som sitter på har bra mönster men av äldre mod och mindre bra märke. 205/55 fram och 225/50 bak. Mvh Fredde
Har en uppsättning Borbet kryssekerfälgar med däck som är av äldre modell med mönster, transportdäck alltså. Bak 245/45-16 (osäker på fälgbredden men det är minst 9"). Fram 205/55-16 (7 eller 7,5 i bredd).
Fälgarna är påbörjade för omlack och har bara något märke på en framfälg.
Har en uppsättning Borbet kryssekerfälgar med däck som är av äldre modell med mönster, transportdäck alltså. Bak 245/45-16 (osäker på fälgbredden men det är minst 9"). Fram 205/55-16 (7 eller 7,5 i bredd).
Fälgarna är påbörjade för omlack och har bara något märke på en framfälg.
Jag lägger pengar i mellan om intressse finns!
Mvh Gustav
Låter intressant. Skicka iväg en bild till mig.
jonas.blom"snabelA"gavle.to