Har köpt en beg. farthållare som kom idag. Nu skulle jag behöva lite bilder på hur det sitter i bilen. Allt av intresse
Någon som har det och kan fota lite så att jag får till monteringen istället för att gissa mej fram.
Mats Jacobsson
Quam Difficile Potest
Porsche boxster S -02, Svart
Porsche 944 -85 guld (väntar på ny motor) tråd kommer Porsche 944 Race -84 Såld Porsche 996 Carrera 4 -99 Såld
Bruksbil : BMW 320d -20 (man åker billigt )
Var ute och tittade lite under huven för att se var servon skulle monteras. Hittade en bild vi google på montering. Sökte lite på forumet i Clark´s Garage och hittade några inlägg om detta. Det visar sej att Porsche levererade ett elsystem med allt fördraget, Mycket smart tänkt av Porsche
Mycket riktigt fans fästen och kabel framdraget till Servon, Barra att bulta på (måste skaffa lite skruv bara). Men en sak kan jag inte klura ut .
Hur armen som sköter gasvajern skall sitta. Vore tacksam om någon som har detta monterat på sin bil helst då på en 16v kunde lägga upp en bild.
Mats Jacobsson
Quam Difficile Potest
Porsche 944 -85 guld (väntar på ny motor) tråd kommer Porsche 944 Race -84 Såld Porsche 996 Carrera 4 -99 Såld
Borde finns med vid gasvajerns infästning (Rulle 8 på bilden)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Mats Jacobsson
Quam Difficile Potest
andypandy wrote:Har farthållare i min, bifogar kupé foton så fort jag får tillbaka bilen.
Mycket tack
Mats Jacobsson
Quam Difficile Potest
Mats Jacobsson
Quam Difficile Potest
Tackar Berg, bilderna hjälpte mej väldigt mycket .
Har varit ute i bilen och kollat, tror jag har hittat alt hur det skall sitta.
Monterade spaken och det som är kul är att kablarna var framdragna .
Tror jag har lokaliserat var boxen skall sitta också.
Bara att börja montera detta i helgen. Det som fattas är ett clips till hållaren vid gaspedalen. Den skall nog inte vara så svår att hitta.
Mats Jacobsson
Quam Difficile Potest
Sorry att jag inte har kunnat vara till någon större hjälp...fick tillbaka min bil först idag. Hoppas du har fått ihop farthållaren, om inte och det behövs mer bilder säg bara till så plåtar jag lite.
Det är ok andypandy, som du ser har jag fått bilder. Men tack för hjälpen
Mats Jacobsson
Quam Difficile Potest
Det räcker gått och väll
Den andra är bara för syn skull.
Mats Jacobsson
Quam Difficile Potest