Har bråkat med diverse för alllmänheten ointressanta prylar för att få bilen att gå. Men Det går nästan baklänges, fler grejer dyker upp än saker jag hinner fixa. Dock så var jag och carro och körde en väda konbana på bromma vilket var riktigt kul. Kul också att man kan hänga med lite bättre i rklassen med denna bilen, och bättre ska det bli den dagen man kan gasa fullt och ha negativ camber bak. Så jag har stora förhoppningar på att detta ska bli riktig bra.
Ett stort problem som kommit på senare tid var att varvräknaren dansade runt helt vilt, dessutom var bilen ganska svårstartad. Provade byta spole samt köra varvräknaren i en annan bil (funkade utmärkt). Det sista jag testade var att byta tändmodulen mot en från en volvo 740 som fanns i garaget (ska vara samma) och se där, helt plötsligt startade motorn lätt och varvräknaren fungerade. Det gick dessutom att hålla full platta upp till ca 5k varv innan lamp**** blinkade, ett tag trodde jag nästan att det var fixat

Passade på att monter om mätarna när stycket ändå var ute och ratten var av. Det blev riktigt bra med varvmätaren i mitten såsom den andra 924an har. Fattar inte att Porsche inte gjorde såhär från början, rekomenderas till alla som har 924 eller 944 med dom häftga mätarna. Ratten byttes också till en djupare skinnratt. blev ruskigt bra och helt plötsligt finns massivt med utrymme för knäna vilket jag inte riktigt är van med med orginalratten. Dock var det med en tår i ögonvrån som jag plockade bort en av porsches snyggaste rattar ur bilen, menmen.