Importerad av en mekaniker på K3 2004 (mest för att ta sig hem ifrån tyskland då en tilltänkt Jagga visade sig vara för dålig) och köpt av mig samma vår. Mätaren säger runt 6700 mil och jag har aldrig listat ut om det är 16 eller 26 som var det rätta. Den såg väldigt bruxig ut, lådan ylade glatt men OJ vad solit allting i bilen var. Körd en säsog och sedan avställd, nerriven och skrapad, men sen tog pengar och ideer slut så det blev en färdig ( ) bil i våras istället. Och eftersom jag inte vunnit nån miljon sen dess har Bettan bara blivit stående och lär nog bli så i fortsättningen också. Om inte du vill ta över och bygga räserbil av henne?
Följande ingår: kaross, papper, dörrar (rätt raka vill jag minnas), huv (mindre så, stor, ful spackelyta mitt på), baklucka, lysen, mittplåt fram, framvagn, styrning, bakvagn, drivaxlar, telefonfälgar (kan de vara 7x16? med rätt slut MPSC på, så bilen kan rullas i alla fall), kabelstam och säkert en del andra småprylar jag glömt ta bort/skriva ner.
Pris 5000:-
Det mesta i mekanisk väg finns, men då vi har två andra transaxlar i familjen att hålla liv i får du övertala mig med pengar att skiljas ifrån de prylarna.
PM, petersson_patrik@hotmail.com 070-33 22 272 eller 0480-584 44 funkar alla som kontaktvägar.
Porsche 924S-86 Raceobjekt
-
- Carrera-Poster
- Bilmodell: Saknar en Porsche
Porsche 924S-86 Raceobjekt
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
"If you´re not pissed off at this world,
than you´re just not paying attention!
- Pärlan
- NA-Poster
-
- Carrera-Poster
Besvaras med ett nja... Orginalets 150-hästare ligger och skrotar i ett hörn av garaget och skulle efter en inre och yttre rengöring lätt kunna göra tjänst igen. Men som sagt, det är sånt jag kan ha nytta av framöver, så jag är inte jättepigg på att bli a med just den.
"If you´re not pissed off at this world,