Tusan att man ska vara borta och fira jul och sånt redan innan jul så man missar klippen!
Kopierar in annonsen här ifall den blir borttagen;
Pris: 23 000:- Årsmodell: 1984 Trelleborg: Visa var
Miltal: 0 - 499 Växellåda: Manuell Bränsle: Bensin
Rostfri 944 som endast använts för trackdays i England o Frankrike de senaste åren. Inga bucklor Den går klockrent och t.o.m. fortare runt Donington (snabb bana) än Lotus Elise med lilla motorn. Körde hem bilen från England 18 dec 1600km = tillförlitlig. Du får en billig banbil att ha roligt med.
Bilen har gula koni
Momo mocka ratt
Sparco 2000stol
4punkts bälte
4 Toya 888 däck på 16" fälg
4 bra vanliga däck på 15" fälg
Andra krängningshämmare
Stag i motorrum (strut braces)
Hårdare bromspads med renoverade bromsar.
mm
Jag har varit medlem i Pcs sen klubben startade.
Ring endast om du är allvarligt intresserad.
Pris vid "goda tider" ca 40.000kr
Pris nu 23.000kr
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Hade vart otroligt kul, men den är lite för baninriktad för mig som har tänkt att ha en vardagsbil som inte skäms för sig när det är hobbyåkningar. Att åka med din bil till jobbet blir väl lite väl.
Hade vart otroligt kul, men den är lite för baninriktad för mig som har tänkt att ha en vardagsbil som inte skäms för sig när det är hobbyåkningar. Att åka med din bil till jobbet blir väl lite väl.
Ja, lite väl snabbt , men tänk på att du kan sova > 10 min längre varja morgon.
Bara att kapa loss dörrsträvorna och göra dom demonterbara så det blir lätt att komma i och ur.
Skämt åsido så är det igentligen bara ljudnivån som inte är någon hitt vid civilåkande.
Ni är så känsliga Riktiga bilar ska kräva hörselkåpor!
Är väl bara att svida på hörselkåporna till vardags? Ökar på Rejs-känslan ytterligare. Jag åker med hörselkåpor med min 951a till vardags, och vill jag höra på gött motorljud och gasa lite extra så åker kåporna av
Jon Eriksson
[url=http://www.jerd.se]JE Racing DynamiX[/url]
[url=http://www.waspracing.se]Wasp Racing[/url]
---------------------
Motto: "I'm going to live forever.. or die trying"
[url=http://944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=6676]951:an[/url]
Snugge menade nog att om man ska plöja ner 10-15' på en standard 944 för att få samma bil som i ursprungsinlägget, så för att få samma "budget" som den bil som såldes så måste ursprungsobjektet kosta max 8ooo om man ska lägga ner 15ooo på den, för att det totalt ska bli samma peng som bilen såldes för, alltså 23 ooo:-. Att bygga om en standard bil blir nog nästan alltid dyrare än att köpa en färdig-skruvad bil.
Jon Eriksson
[url=http://www.jerd.se]JE Racing DynamiX[/url]
[url=http://www.waspracing.se]Wasp Racing[/url]
---------------------
Motto: "I'm going to live forever.. or die trying"
[url=http://944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=6676]951:an[/url]
Jon80 wrote:Snugge menade nog att om man ska plöja ner 10-15' på en standard 944 för att få samma bil som i ursprungsinlägget, så för att få samma "budget" som den bil som såldes så måste ursprungsobjektet kosta max 8ooo om man ska lägga ner 15ooo på den, för att det totalt ska bli samma peng som bilen såldes för, alltså 23 ooo:-. Att bygga om en standard bil blir nog nästan alltid dyrare än att köpa en färdig-skruvad bil.
Då är jag med vad han menade.
Vad jag menade var att den inte var sååå påkostad så man kan återskapa en "likadan" genom att lägga så lite som 10-15.000 kr.