men tanken slog mig kan inte dom som vill skriva va dom har för stol, lite för/ nackdelar hur lång man är och vikt kanske så blir de ju lite som ett register

de är ju rätt svårt att hitta rätt storlek när man bara letar på internet
Tre tips:turboperan wrote:de är ju rätt svårt att hitta rätt när man bara letar på internet
Ja kan ta domPehr Johnsson wrote:Jag har GT3-kopior i 964:an (som borde vara till salu)
Nu tror jag iofs inte att mina stolar är billiga Kina-kopior, dock ej FIA. Magnus köpte dem för en ganska stor summa pengar och de lär komma i från Tyska FVD.turboperan wrote:Ja kan ta domPehr Johnsson wrote:Jag har GT3-kopior i 964:an (som borde vara till salu)![]()
ne skämt å sido de är klart att säkerheten ska gå först!
mm funderade på en likadan först, men kom på att de inte är så roliga när man kör landsväg.. skymmer ju rätt mkt siktSpånet wrote:Jag kommer att sitta i en sådan här nästa år:
Jag ser över huvudskyddet (precis) med mina 180 cm.turboperan wrote:mm funderade på en likadan först, men kom på att de inte är så roliga när man kör landsväg.. skymmer ju rätt mkt siktSpånet wrote:Jag kommer att sitta i en sådan här nästa år:
Spånet wrote:Jag ser över huvudskyddet (precis) med mina 180 cm.turboperan wrote: mm funderade på en likadan först, men kom på att de inte är så roliga när man kör landsväg.. skymmer ju rätt mkt sikt
visst de är en super snygg stol! men ja har blivit lite kär i porsche gt3 stolarna.. är de bara jag som tycker att de är dom snyggaste stolarna som gjorts?Per wrote:Recaro Pole Position är en kanonfin stol, jag är 184 och 90kg och sitter bra i den, den stämmer också bra utseendemässigt till 944. Dessa har ju suttit orginal i flera bilar så kvaliteten är inget att skämmas för. Köpte mina från en en bmw M3.
Lägre inköpspris eller mindre pålägg (vinst).turboperan wrote:Rallyimporten måste ha ibland de bästa priserna på stolar i sverige. För när jag hörde med en kille som sälger prylar ifrån recaro, så kunde han ta hem den stolen för 6000kr + moms och rally importen tar 6400 inklusive moms undrar hur de funkar?
Ja?turboperan wrote:men ja fick dom för hans inköpspris enligt honom..
Users browsing this forum: No registered users