http://www.blocket.se/vi/18504351.htm?ca=11_s
Svenskt företag och priserna till 924 (944 och kanske 968 borde vara samma pris) tycker jag inte alls var så farligt för att få spritt ny klädsel!

Jag parkerade faktiskt min bil Bakom Hans igår, och har flera gånger åkt med i Den bilen. det ger ett väldigt "proffsigt" intryck även att det är "hemsytt" Jag kommer att sy om mina stolar inom snar framtid jag oxå, dock kommer jag endast byta ut sidokuddarna på sittsarna, då det egentligen bara är som är trasiga. Ska försöka få tag i skinn, men som Xanlar skrev i sin tråd, så kan det vara svårt då dom oftast inte säljer småbitar av skinn.Pehr Johnsson wrote:Det bör väl gå. Xanlar fixade det rätt okej men tanke på att det är amatörsytt hemma. forum/viewtopic.php?t=5980&highlight=symaskin
De erbjuder även monteringshjälp och med tanke på att de är proffs borde det ju inte ta så långt tid och är timpenningen inte skyhög så bör det inte göra totalpriset väldigt mycket högre heller tycker jag.Pehr Johnsson wrote:Det bör väl gå. Xanlar fixade det rätt okej men tanke på att det är amatörsytt hemma. forum/viewtopic.php?t=5980&highlight=symaskin
Users browsing this forum: No registered users