Skulle gärna vilja installera en Heigobur i min blåa men det innebär ju bye-bye för baksäten förstås...
Hur mekigt är det flytta buren mellan 2 bilar om man har infästingarna färdiga i båda? Funderar nämligen på att köpa en bur som jag sedan flyttar vid behov mellan bilarna. 944 kommer nog ha den 90% av tiden men blir det Ringen nu i mars/april så vill jag nog ha bur i den blåa också... // Petrus
Ju mer inredning an har i bilen ju bökigare blir det men annars är det ju bara 4-8 skruvar och den tiden det tar att spurta mellan bilarna med rören i handen.
Har man väl passat in buren en gån så går det snabbt, men som sagt alla inredningspaneler,säten osv krånglar till det. I min räser tar det nog inte en kvart att skruva ur allt.
R924T wrote:Ju mer inredning an har i bilen ju bökigare blir det men annars är det ju bara 4-8 skruvar och den tiden det tar att spurta mellan bilarna med rören i handen.
Har man väl passat in buren en gån så går det snabbt, men som sagt alla inredningspaneler,säten osv krånglar till det. I min räser tar det nog inte en kvart att skruva ur allt.
Det låter perfekt!
Kikade in på ditt garage. Läcker färg på bilen och det lilla man kunde se i bilden såg ju coolt ut. Backspeglarna satt snyggt som f-n
// Petrus