Transparent stenskottsskydd, fram/bak...
- wennergren
- S2-Poster
- Bilmodell: Saknar en Porsche
Transparent stenskottsskydd, fram/bak...
... med det jobbet jag har, kan man roa sig/kontemplera med att rita av original 3M:s sats för stenskottsskydden till framskärmar och bakskärmarna. alltså, har jag eps-filen (vektoriserat) som du tar till dekorsnubben, systemtext eller liknande och ber att få utskurna i tjockare transparent folie (likt originalet från porsche), detta till en kostnad av ca 300-400:- totalt! jag har för mig att porsche tar ca 1395:- för denna sats?!
hör av er om det är intressant?! man bidrar med det man kan, eller hur ;-) gott mos på er, snart är det vår, eller åtminstone lite mindre regn och rusk iaf!
mvh filip
hör av er om det är intressant?! man bidrar med det man kan, eller hur ;-) gott mos på er, snart är det vår, eller åtminstone lite mindre regn och rusk iaf!
mvh filip
Alfa Romeo -torsk for life.
Porschen -äntligen är pojkdrömmen stillad!
- Freddan
- Addict
- wennergren
- S2-Poster
- Freddan
- Addict
- wennergren
- S2-Poster
du kan få originalet/dokumentet (eps-format) om du vill? summan 3-400:- är bara vad jag misstänker att det kostar hos dekorsnubben eller tex systemstext, kan kanske tom bli billigare. vet inte riktigt.
har för mig att det finns en här på forumet som jobbar med detta. ritningen/originalet kan jag bjuda på, eller så kan du bjuppa på en glass ngn gång
mvh filip
har för mig att det finns en här på forumet som jobbar med detta. ritningen/originalet kan jag bjuda på, eller så kan du bjuppa på en glass ngn gång

mvh filip
Alfa Romeo -torsk for life.
- Freddan
- Addict
Alldeles utmärkt. För det verkar som om dragit bort 3 st skydd och sen inte satt dit nya.
Jag saknar i princip en av varje, en bakom bakhjulet och en framför på andra sidan och en bakom framhjulet.
Bisarrt att dra bort dom och sen inte sätta dit nya.
Men hur fixar vi så att jag får ritningarna då om jag vill försöka att få dom fixade???? (Jag vet inget om sånthär)
Och glass är givet pris till sommaren
Fredrik
Jag saknar i princip en av varje, en bakom bakhjulet och en framför på andra sidan och en bakom framhjulet.
Men hur fixar vi så att jag får ritningarna då om jag vill försöka att få dom fixade???? (Jag vet inget om sånthär)
Och glass är givet pris till sommaren

Fredrik
Alpinvit 944S -87
The 944S wants to be driven between 4000 and 6000 rpm in order to strut its stuff.
The 944S wants to be driven between 4000 and 6000 rpm in order to strut its stuff.
- Pehr Johnsson
- Addict
- Bilmodell: Porsche 964 C2 -93
- Årsmodell: 1993
Freddan: Om du får filerna så kolla med "Fredrik C" om han har fixar resten. Släng i väg ett PM och fråga!Freddan wrote:Alldeles utmärkt. För det verkar som om dragit bort 3 st skydd och sen inte satt dit nya.
Och glass är givet pris till sommaren![]()
Fredrik
[b]Pehr Johnsson[/b] 964 C2 -93 [url=http://www.944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=17263]Porsche 964 C2 - 93 Folkvagnen[/url]
PCS 10585
944Sverige 1385
PCS 10585
944Sverige 1385
- Freddan
- Addict
- wennergren
- S2-Poster