Har du plats för en 930 i naturlig storlek?Bathory wrote:Skall åka ner till Göteborg över jul & undrar således om någon behöver något transporterat fram eller åter.
åker den 23:dje & kommer tillbaka den 25:e.
Sven

Har du plats för en 930 i naturlig storlek?Bathory wrote:Skall åka ner till Göteborg över jul & undrar således om någon behöver något transporterat fram eller åter.
åker den 23:dje & kommer tillbaka den 25:e.
Sven
Är 930in körbar så är jag numera expert på att transportera baktunga porschar söderut!JDr wrote:Har du plats för en 930 i naturlig storlek?
http://www.sanden.nu/claves wrote:Kan någon bekräfta?
Hur menar du? Han bor ju utanför Kungsbacka så då räknas väl det nya stället som "hemma"?Björn.C wrote:men det stämmer inte längre, han hade lagt ner verkstaden i kortedala i början på November, och ringer man hans "gamla" nummer till gbg, så säger telefonsvararen att han har flyttat.
Så vad jag har förstått har han verkstaden utanför kungsbacka nu istället "hemma".
Bor han i verkstaden då?JDr wrote:Hur menar du? Han bor ju utanför Kungsbacka så då räknas väl det nya stället som "hemma"?Björn.C wrote:men det stämmer inte längre, han hade lagt ner verkstaden i kortedala i början på November, och ringer man hans "gamla" nummer till gbg, så säger telefonsvararen att han har flyttat.
Så vad jag har förstått har han verkstaden utanför kungsbacka nu istället "hemma".
Users browsing this forum: No registered users