Hej på er!
Behöver er hjälp med tips på lämpligt turboagregat till min 944 turbo-86a, som för tillfället är helt original maskinellt förutom ett Sanden chip. Jag vet att det är en "bred" och luddig fråga men kom gärna med förslag + för och nackdelar + lämpliga mods till respektive agregat.
/ LAT
Behöver er hjälp!!!
-
- NA-Poster
- Bilmodell: Saknar en Porsche
- FekZen
- Turbo-Poster
- Bilmodell: P987 Boxster, 330i cab
- Årsmodell: Vet ej
Hejsan!
Allt är en fråga vad för mål och förväntningar du har. Ett effektmål kan vara bra att ha, för att veta vad man ska rekomendera. Hur har du tänkt använda bilen och hur stor budget har du tänkt på.
Mvh Adde FekZen.
Allt är en fråga vad för mål och förväntningar du har. Ett effektmål kan vara bra att ha, för att veta vad man ska rekomendera. Hur har du tänkt använda bilen och hur stor budget har du tänkt på.
Mvh Adde FekZen.
FULL fart spar tid!
www.fekzen.se - Mjukvarudesign av originalmonterade styrsystem. Trimchip, E85 chip mm.
www.fekzen.se - Mjukvarudesign av originalmonterade styrsystem. Trimchip, E85 chip mm.
-
- NA-Poster
-
- NA-Poster
Om jag nu inte säljer bilen....
Så kommer det att bli ett orginal agregat med lite större kompressor hus för att få tidigt ladd å bra kör barhet... så hade jag tänkt i allfall... Jag vill inte ha ett aggregat som laddar herrejisses vid 8000 rpm
Men som sagt vi får se om jag säljer eller om någon vill köpa rättare sagt.......
Men som sagt vi får se om jag säljer eller om någon vill köpa rättare sagt.......
Hmm svårt att veta vad man ska skriva här, men jag ska försöka hitta på nått kul senare