Area 951 wrote:Jag vet hur lätt det är men att skriva detta på ett forum där massa obehörigt folk kan läsa om detta kan ju vara förödande för er 944 ägare, LÅS denna tråd och ta bort den innan nån klant berättar hur man gör.
Vet att andra forum har gjort samma sak med såna här trådar.
Tycker inte tråden behöver låsas så länge inget om hur det går till sägs öppet.
Man måste ju iaf bli medlem på forumet för att kunna läsa något i denna tråd. Även om vi inte har någon koll på vilka vi har som medlemmar så tror jag ändock att vi kan låta tråden ligga tills någon säger något dumt...
Area 951 wrote:Jag vet hur lätt det är men att skriva detta på ett forum där massa obehörigt folk kan läsa om detta kan ju vara förödande för er 944 ägare, LÅS denna tråd och ta bort den innan nån klant berättar hur man gör.
Vet att andra forum har gjort samma sak med såna här trådar.
Tycker inte tråden behöver låsas så länge inget om hur det går till sägs öppet.
Man måste ju iaf bli medlem på forumet för att kunna läsa något i denna tråd. Även om vi inte har någon koll på vilka vi har som medlemmar så tror jag ändock att vi kan låta tråden ligga tills någon säger något dumt...
....tills någon säger något dumt????? Förutsätter du att någon kommer säga något dumt.
Borde det inte stå "om någon säger något dumt????
Förlåt... är inte meningen att märka ord...kunde bara inte låtabli
Fredrik
Alpinvit 944S -87
The 944S wants to be driven between 4000 and 6000 rpm in order to strut its stuff.
Freddan wrote:Annars kan man bara låsa in en folkilsken rottveiler, så tar dom nog bilen brevid istället!
Finns det sådana? Vi har en rottweiler (en tik med 46kilo muskler...) och jag har bara träffat snälla rottisar när vi varit på läger och utställningar... däremot kan man ju träna upp dem till att vakta bilen, det skulle nog funka!
Jag gissar att en alltför gladlynt och snäll rottis som ska hoppa upp och slicka alla i ansiktet är minst lika avskräckande som en aggressiv rottis. Så en stor hund som man låter bli att uppfostra i vissa bitar funkar nog bra ... fast blir det inte mycket hundhår i bilen då?
/m. – som har lärt sig att parera vännernas stora dreglande och glada hundar som alltid kommer flygandes när man kliver innanför dörren. Tur man har spelat hockey!
»Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt«
Det där tricket Patand länkar till använde biltjuvar på familjens dåvarande BMW 320i Touring i Holland, fast med pingisboll och hammare istället... inget vidare kul! Det blev familjens första och sista BMW, fast inte av den anledningen mest.