€25.000 för en ombyggd 924 Turbo! Jag ska bygga om min och sälja i tyskland tror jag... visst den är fin och har bara gått 600 mil... men ratten ser ju sliten ut t.ex så man undrar ju om det stämmer...
Sen att den skulle vara "stored" sedan 1980 men ändock ombyggd till Carrera GT stuk låter ju väldigt konstigt, vem bygger om en bil som bara står undangömd i ett garage och sen låter den fortsätta stå där i 27 år tlll... Carrera GTn kom ju 1981 så om bilen ställdes utan 1980 så verkar det konstigt att man byggde om den till att se ut som en modell som kom 1981...
mmm så kan man ju se på det !
Låter precis som en kille på jobbet "pengar är bara siffror".
Pengar är ju faktiskt bara siffror. Pengar i sig har inget värde, det är vad man kan göra/få för dem som är värdet. Att jag har en miljon kronor är ganska ointressant, medans om de bara räcker till en limpa bröd eller om de räcker till en bostad är mer intressant. Lite siffror på ett papper är just bara siffror.
»Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt«
Hehe, jag menade nog bara att det kan vara värt att offra lite om man hittar något man verkligen vill ha.
Sedan om det är förnuftigt eller inte det vill jag låta vara osagt.
Herman wrote:
Hehe, jag menade nog bara att det kan vara värt att offra lite om man hittar något man verkligen vill ha.
Sedan om det är förnuftigt eller inte det vill jag låta vara osagt.