Tog den sen till jobbet men när jag skulle åka hem så
vägrade den varva över 1500-2000 v/m.
Tomgången är som vanligt men sen när jag ökar varvet långsamt så
dör den vid 1500-2000 varv och går tillbaka till tomgångsvarvet.
Håller man halv gas är det samma sak, den låter som en dåligt justerad gräsklippare. Pendlar mellan 1000-2000 varv.
Jag har kollat alla vakumslangar. Kört med startgas och då varvar
den mera så det är knappast ett tändproblem

Kollat spjällägesgivaren och den ökar motståndet när man öppnar.
Däremot undrar jag över luftmängdsmätaren, den visar allt möjligt när man
öppnar den för hand. Först ökar den sen minskar, värderna är helt huller om buller.
Nu undrar jag, någon som vet kanske vad felet kan vara?
Sen, går det att testa luftmängdsmätaren på detta enkla sätt med en vanlig motståndsmätare?