Hejsan, vad kostar det att byta en kamrem på en porsche 944 på ett ungefär på en verkstad? Ska bytas efter 8000 mil? Kan ju kosta väldigt mkt pengar att inte byta om de går sönder har man hört.
Och hur märker man om "spindellderna" börjar bli kassa?
Du kan kolla spindellederna genom att hissa upp bilen, sätta vänsterhanden klockan 12 och högerhanden klockan fyra (vänster sida) och rycka.. När min spindelled var slut kändes det som däcket satt löst
[url=http://www.djungeljim.com]www.djungeljim.com[/url]
[size=75][b]Porsche 944 turbo '91[/b] [url=http://www.944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=4673]Min biltråd![/url]
[i]Kokeln Stage V kullagrad turbo, 3" avgas m. sportkat och magnaflowdämpare, modifierad IC,
MAF, tial 38mm, GReddy Profec B-Spec II, zeitronix bredbandslambda, portad top, större spridare, revline racing chip m.m.[/i][/size]
Silket sammanträffande! Jag bor i Gantofta. Var där nere och titta o var på vippen att gå in o fråga men ångrade mig i sista stund . Vet du om dom har någon hemsida? Utför dom reperationer? trimmning? Säljer kanske med tanke på att där står väldigt många?
Spindellederna kollar man med ett spett/kofot vid leden och ser om den rör sig.
Eller Autolab.nu samma fina pris där.
Lite gratisreklan bara
Jonas
PORSCHE, Probably the best car in the world.
WWW.AUTOLAB.NU (under ombyggnad)
Officiell ITS FUN sponsor
Aktuellt: Lanserar inom kort modernaste formen av GPS spårning till din bil.
PCS #8090
Snapsen wrote:Silket sammanträffande! Jag bor i Gantofta. Var där nere och titta o var på vippen att gå in o fråga men ångrade mig i sista stund . Vet du om dom har någon hemsida? Utför dom reperationer? trimmning? Säljer kanske med tanke på att där står väldigt många?
Säljer vet jag jag inte. Men allt annant pysslar dom dom med. Service, trimm, racing, renovering... you namn it.